Monday, January 24, 2011

Allah serlah kebutaan Umno

Kuasa Allah Di Tenang

Artikel : UMNO yang gagal mendidik diri mereka sendiri dan MCA supaya memahami ajaran Islam yang sebenar kini kepanasan kerana ketidakcerdikan yang disengajakan itu.

Pemimpin UMNO mengaku Islam tetapi menyokong MCA menghina adab bersalam dalam Islam. Mereka mempersalahkan calon PAS yang mengamalkan adab bersalam dengan lelaki bukan muhrim. Mereka berdiam diri apabila Rosmah peluk Chong Wei dan Shahrukh Khan. Mereka berdiam diri apabila Najib bersalam dengan kaum wanita UMNO.

Kuasa Allah tiada siapa yang dapat menghalang. Apabila Cikgu Mala jadi calon PAS untuk PRK Tenang, Allah serlahkan kebutaan UMNO terhadap ajaran Islam. Allah jadikan PRK ini sebagai pentas untuk menjelaskan adab wanita Muslim dengan lelaki bukan muhrim. Tahulah rakyat bahawa apa-apa yang selama ini dibuat oleh Najib, Muhyiddin mahupun Rosmah adalah salah dan haram hukumnya. Mufti Perak pun dah kata begitu.

Pemimpin UMNO yang selama ini sangat angkuh, terkangkang di Tenang. Harapkan laba daripada menghina Islam, Allah balas on the spot. Rasakanlah akibat daripada keengganan menerima Islam sebagai asas perjuangan. Dakwah secara tidak langsung ini amat baik untuk Melayu-Islam dan bukan Islam. Fahamilah. Hayatilah. Amalkanlah. Tinggalkanlah golongan yang sentiasa menyanggah perintah Allah itu. Alihkanlah sokongan anda kepada golongan yang hanya sanya berusaha menyelamatkan seluruh umat Islam di Malaysia ini dan membawa semuanya ke jalan yang diredai Allah. Amin!!!/Tinta

No comments: