Thursday, February 3, 2011

Rupannya Mubarak pun ada Perkasa guna unta dan kuda


"President Mesir Hosni Mubarak kerajaan boneka Amerika dan Yahudi mengunakan unta dan kuda untuk membuat provokasi terhadap kumpukan anti Hosni Mubarat yang berada di Medan Tharir atau Tharir square.

Kumpulan yang pro- Mubarak menyerang dengan kuda, unta dan melontar bom api dan menembak kumpulan yang anti Mubarak. Tindakan Mubarak mengumpul kumpulan pro Mubarak satu pelan tindakan yang jahat untuk melemahkan kumpulan anti Mubarak.

Jelas provokasi Mubarak berniat jahat dan tujuan untuk bertindak dengan lebih kejam apabila berlaku pertempuran diantara kumpulan pro ubarak yang diupah dan kumpulan anti Mubarak.

Mengikut "Ammesty Internasional" yang berada di Mesir kumpulan pro Mubarak terdiri dari kakitangan kerajaan Mubarak dan kakitangan pekerja kilang petrokimia. Dalam kumpulan berkuda dan unta yang menyerang kumpulan anti Mubarak terdiri kakitangan perisik dan anggota keselamtan yang berpakian preman.

Dalam pertempuran dua kumpulan tiga terbunuh dan ratusan cedera yang didalangi oleh kumpulan upahan berkuda dan unta oleh regim zalim Mubarak.

1 comment:

joecharlie said...

KRISIS MESIR : MISI SELAMATKAN PELAJAR OLEH UMNO !


macamni la bro. tak payah nak hipokrit.

pelajar malaysia di mesir ni kebanyakannya penyokong pas. disinilah pengkaderan pas bermula.

hari ini mesir bermasalah. jadi yang bertanggungjawap untuk selamatkan mereka adalah kerajaan umno.

artikel aku mudah. aku minta bloger-bloger tak payah malu dan segan untuk sebut dalam setiap artikel bahawa yang menyelamatkan tengkok dorang ni adalah umno. sebut je.

bukan angkuh. adakala kena tunjal jugak kepala melayu berotak sempit ni.

MISI SELAMATKAN TENGOK PENYOKONG PAS INI ADALAH IHSAN DARI KERAJAAN UMNO. KLIK SINI

Posted by GAP KEMBALI at 3:09 AM