Tuesday, March 15, 2011

Cerita Panas kawan Saifol Bukhari Penasihat Perdana Menteri

Penasihat PM Najib, seorang Gay terbongkar!

Sebuah laporan di laman sesawang Malaysia Chronicle, [Malaysia Chronicle] oleh Mariam Mokhtar mendedahkan bahawa Penasihat Najib Tun Razak, merupakan seorang gay.

Laporan itu turut menyebut bahawa Khairil Annas Jusoh, penasihat Perdana Menteri telah melalui satu perkahwinan palsu, "Lavender Marriage" [Wikipedia], bagi menyembunyikan kecenderungan sifatnya yang homoseksual.

Khairil Annas Jusoh yang juga bekas penuntut lepasan UIA, didakwa diketahui sebagai melakukan "homoseksual secara tersembunyi" "Closet Homoseksual". Malah sebilangan rakan-rakannya di universiti dan Sekolah Menengah Alam Shah didakwa mengetahui tabiatnya itu.

Pada 30 Jun 2010, Khairil Annas dikatakan telah berkahwin dengan Syarifah Nabila Sara, anak perempuan Syed Abdul Rahman Alhabshi seorang Pegawai kehormat Monggolia di Malaysia.

Sebulan selepas perkahwinan tersebut, Syarifah Nabila dikatakan telah bergegas pulang ke rumah untuk mengadu kepada ayahnya apabila menyaksikan Khairil sedang melayan pelbagai lelaki-lelaki di atas katil kelamin mereka.

Malaysia Chronicle mempersoalkan mengapakah Syed Abdul yang pada mulanya percaya dengan aduan anak perempuannya, tiba-tiba berubah fikiran?

Tambah menarik, inilah Pegawai Khas najib yang telah ditemui di Jabatan Perdana Menteri oleh Saiful Bukhari Azlan, orang yang telah menuduh Anwar Ibrahim meliwatnya.

Saiful Bukhari mendakwa (juga diakui oleh Najib) dia bertemu dengan pegawai khas Najib, Khairil Annas ini untuk memohon biasiswa sedangkan dia telah dibuang dari Universiti Tenaga Nasional kerana pointernya yang rendah (1.80).

Pegawai Kehormat Monggolia, Syed Abdul sebelum ini pernah menuduh pihak Polis sengaja menutup kes pembunuhan Altantuya, malah mengancam untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas Kerajaan Malaysia.

Beliau juga pernah mengesahkan bahawa beliau memiliki gambar bersama Najib, Altantuya dan Razak Baginda serta telah menyerahkannya kepada Ketua Polis Negara pada masa itu. namun pada Pilihanraya Kecil permatang Pauh 2008 dia melakukan pusingan "U turn".MiloSuam

9 comments:

Hamdan Rukun said...

ADAKAH PENDEDAHAN TERBARU INI MENGHALALKAN PERBUATAN NUAR BRAHIM MEMASUKKAN MANINYA KE DALAM DUBUR SAIFUL ?

ADAKAH SEKIRANYA ADA ORANG LAIN MELIWAT MAKA DOSA NUAR BRAHIM MELIWAT SAIFUL SECARA PAKSA TERHAPUS?

Anonymous said...

alahai siluncai, adakah awak nampak nuar ibrahim memasukan maninya kedalam jubur saiful, atau orang lain yg memasukan mani/dna nuar dan mengatakan nuar yg melakukan nya ? adakah awak menyangka awak tidak melakukan berdosa, sila berguru

benci be-End said...

luncai terjun dengan labu2nya...kalu dan jenih taik be-end, macamnilah perangainya...

Anonymous said...

ntahnya,kalu mengaku Islam makna tertakluk pd hukum Islam termasuk hudud mana bole sekerat2.mnuduh zina ken ada 4 org saksi yg bkn munafik' tak yang menuduh tu kena sebat! hai luncai2 jgn tak tau doa org yg teraniaya tu makbul jgn nuar doa awk kena colek n ' rogol/ liwat' baru tau!jd barua ni berpda2 la,n no i bkn sokong spa2 tak bpartipun bb semua politik tu kotor. ,i cuma BENCI,INJUSTICE!dIRTY POLITIC N POLITICIANs lidah bercabang ,perompak sama gak mcm mubarak tu ,tp time undi terhegeh2 gi kmpung ngada 2 wat baik konon .n dirty minded pple like u all,kes nuar ni budak tadika pun tahu bohong ngokkan pkembangan kat mahkamah,nak niaya orang wat le water tight case,takde le jd kes lawak cmni , jgn le dok insult my intelligence!

Anonymous said...

Puak2 UMNO ni kalau dah kalah PRU 13 nanti baru tau.Masa tu baru tau mereka akan tuduh siapa yang mengkhianati Anwar Ibrahim.Bukan setakat di dunia saja di akhirat nanti pun mereka akan menyalahkan pemimpin2 mereka yang membuat mereka sesat.Belajarlah dengan tok-tok guru tapi bukan dengan tok guru pegampu.

cekli@abg chor said...

ALahal si LunCai......tolong tanya pada diri tuan sendiri dengan soalan yang mirip dengan apa yang telah tuan tuliskan, begini 'bagaimana kalau anakbini aku atau keluarga terdekat berzina atau meliwat?' adakah dengan tuduhan yang dilemparkan kepada DSAI itu menghalalkan perbutan mereka?

Anonymous said...

bodohnya si luncai ni. masih ada lagi spesis bodoh tahap dewa ni kat malaysia. adakah mugkin dia juga sejenis spesis monyet yg hampir pupus?

Anonymous said...

Alahai luncai. Manusia menggunakan otak yang berada dikepala atas. kau ni menggunakan otak yang berada dikepala bawah. Gunakan otak yang dianugerahkan Allah dengan sebaik-baiknya. Kenapalah Allah jadikan otak kau ni bangang sangatlah luncai sebab kau ni menulis merapu tak menggunakan otak. Ada banyak perbezaan besar otak orang Islam dengan otak orang melayu yang dungu macam kau. Kenapalah kau dilahirkan jadi spesis dungu?

Anonymous said...

doakan siluncai ni dapat hidayah dari allah...dan pegang pada islam...bukan pada umno.....amin