Tuesday, April 12, 2011

PANAS : AJK UMNO Bahagian ditangkap khalwat dengan gadis sunti 16 tahun

TANAH MERAH: Seorang lelaki berusia dalam lingkungan 54 tahun yang merupakan Ahli Jawatankuasa (AJK) UMNO Bahagian UMNO Tanah Merah ditangkap khalwat bersama seorang gadis bawah umur berusia 16 tahun di sebuah hotel di jajahan ini, malam kelmarin.

Lelaki berkenaan ditahan bersama pasangannya pada kira-kira jam 1.30 pagi dalam operasi Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JHEAIK) Tanah Merah diketuai Imam Masjid Bandar, Roslee Ismail dan ahli Rukun Tetangga (RT).

Difahamkan semasa kejadian, penguatkuasa sedang mengetuk bilik hotel berhampiran bilik yang didiami lelaki terbabit dan pasangannya itu, namun tanpa disangka lelaki terbabit keluar dari bilik dan pihak penguatkuasa mengesyaki lelaki terbabit dalam keadaan mencurigakan.

Menurut sumber JHEAIK Tanah Merah, setelah diperiksa lelaki terbabit, yang berpakaian lengkap berada dalam bilik berkenaan bersama seorang gadis belasan tahun yang sedang berkemban.

“Dia bersama pasangannya itu kemudian dibawa ke pejabat JHEAIK untuk tindakan lanjut kerana gagal mengemukakan sebarang dokumen sah mengenai status mereka yang berdua-duaan dalam bilik hotel berkenaan.

“Selepas keterangan diambil kedua-duanya dijamin oleh seorang penjamin sementara menunggu tarikh perbicaraan kes tersebut pada 18 Mei ini,” katanya.

Pegawai Agama Jajahan Tanah Merah, Nik Zuhdi Nik Yaacob ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian dan kes itu disiasat di bawah Undang-undang Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan untuk tindakan susulan.

sumber: Perakite

17 comments:

Hamdan Rukun said...

TANGKAP, DAKWA. JANGAN JADI ADUN PERUPOK, ADUN SELINSING DAN MAT SABU.
JUMPA NIK AZIZ TERUS SELESAI, ALLAH DAH AMPUNKAN..

Anonymous said...

pahal kau luncai..gilo..Nama Allah jgn buat main,nampak nya bangang kau ni..jahil

Anonymous said...

memang padan nama kau luncai bangang...

Anonymous said...

aku kata hang ni bengong tahap dewa.. ada ke kes adun selising, adun perupok di bawa ke mahmakah? spi skrg tak dgr apa2 pun... jabatan agama tak dakwa pun... bengong tahap gaban

Nizam said...

Bodoh punya luncai......

Anonymous said...

Luncai tu kepala biol sebab kena santau kentut

Anonymous said...

Luncai mmang begitu selalu terjun dgn labu2nya.

Badak sumbu pun reti bahasa. Dulu berguru dgn ayah pin kat kerajaan langit.. Nilah jadinya.

Anonymous said...

Biasa la... pencacai umno.... mana pernah keluar perkataan cerdik. Depa ni hidup dengan fitnah... kalau adun selising dengan perupok tu ada kes... dah lama agen2 umno bawak ke mahkamah.... tapi sampai sekarang tak de pun..... sudahlah... ama pun luncai.... nampak sangat ba@#$ng!

bijan said...

LUNCAI A/K LANCAU

Anonymous said...

UMNGOK perogol pun boleh jadi menteri...mereka bukan ada undang2.. yang ada nafsu jerrr...

TONY KARTUS said...

JGN KITA HEBAHKAN CITE INI, KITA TUTUP KEJAHATAN MEREKA.. JGN KITA AIBKAN MEREKA.. NANTI ALLAH TUTUP AIB KITA.. JGN KITA IKUT CARA UMNOAPCO BIARKAN MEREKA BUAT... JGN JADI PERANGAI KITA SAMA MCM MEREKA UMNOAPCO........ BIARKAN RAHIM ANK THAMBY AIBKAN DSAI, JGN IKUT CARA MEREKA... MEREKA MEMANG HARAMJADAH 77 KETURUNAN.. KITE NYAHKAN MRK PRU13 NANTI...LUNCAI MEMANG ANAK HARAMJADAH LAHIR DAN TINGGALKAN DI TANDAS AWAM OLEH IBUNYA YG JUGA HARAMJADAH HASIL HUBUNGAN DGN AYAHNYA JUGA HARAMJADAH FIRST CLASS,,....

Anonymous said...

banyaknya kutuk luncai tu kesian kat dia hu hu hu.......

Anonymous said...

tak pa bro, nanti luncai merajuk dia luahkan dalam blog dia. hu...hu...hu depa nak santau chek, depa nak santau chek...hu...hu.

SANTAU APA?

santau kentut

Hamdan Rukun said...

HAH ! HAH ! HAH !,

ITU JER TAHAP HANGPA ? ITUPUN ADA ANGAN ANGAN NAK PERINTAH NEGARA.
HUJAH MACAM BUDAK DARJAH ENAM BERKELAHI.

YAKINLAH AKU LA NI..BUKAN SAJA TAK DAPAT NEGARA, BAHKAN PARIT PUNTAQPUN TERLEPAS..

Anonymous said...

luncai dah merajuk , sian luncai siap yakin paritbuntaq akan terlepas..... peroooottttt dah terkentut

LOv Perak.. said...

aku dok PB...apa yg adun kat sni buat......x nmpak batang hidung pun ......dok buat sepanduk kat kg kedah..mencaci umno....apa sakit hati sangt...ingat la...ank2 yg bersekolah ....adalah limpah dari perjuangan umno.....dok puji dap melangit......

LABU said...

SOKONG LUNCAI....... sepatutnya yg berkopiah putih mnjadi teladan...ni haprak... cakap mcm ayam jantan.... berkokok hebat...ekor penuh taik....