Tuesday, July 19, 2011

Gambar-gambar kejayaan Najib dan UMNO mempertahankan hak dan tanah orang Melayu

TAHNIAH UMNO!!


Sempena dengan penutupan Stesen Keretapi Tanjong Pagar di Singapura pada 30 Jun lalu, kini inilah hasil peninggalan Najib untuk rakyat Malaysia "tercinta" kah kah kah...


Bermula dengan penghujung landasan di Tanjong Pagar, kontraktor yang ditugaskan membongkar landasan keretapi milik KTMB ini berjaya membaraikan sehingga satu kilometer landasan sehari, malah lebih jika di kawasan lurus sekitar Bukit Timah.


"Kejayaan" Najib yang "diugut" sekeping gambar dengan Altantuya Shariibuu oleh Perdana Menteri Singapura "de-facto", Lee Kuan Yew akan dikenang seratus keturunan kerana dengan mudahnya bersetuju dengan pengambil alihan tanah KTMB selama-lamanya.


Kah kah kah...

Tahniah Najib!!


Saksikan "pencapaian KPI" tak terbanding dengan mana-mana Perdana Menteri, malah Mamak Kerala sekalipun kah kah kah...


JALAN PULANG



Pictures: KTM Track removal begins


Workers removing the railway tracks near Bukit Timah station on Monday.


Contractors told The Straits Times they expect to remove about 1km of the steel rails each day, but it will take longer to excavate the gravel - nearly 1m deep in some areas - and remove the sleepers and tracks.

1 comment:

Anonymous said...

Akhirnya dizaman Najib Singapura dpt segala yg dihajatnya... membolot kesemua pulau secara mutlak.... Syabas presiden umporno, peristiwa ini akan terpahat dlm sejarah Singapura Raya.. Hrp Prof (K) RAMLAH Adam komen sikit....