Thursday, July 21, 2011

Terdesak kerana himpunan Patriot kurang peserta, bukan sahaja Mat Bangla tapi pelacung asing pun diberi baju percuma

SEBELUM ini heboh disiarkan di blog-blog dan laman portal berita alternatif menunjukkan gambar warga asing Bangladesh memakai baju Patriot untuk sama-sama berhimpun menentang perhimpunan aman BERSIH 2.0 di ibu negara tempoh hari.


Kali ini, salah seorang pembaca MiLo SuaM mengirimkan beberapa keping gambar yang mendedahkan bahawa perhimpunan Patriot diketuai oleh Ketua Pemuda United Malays No Otak, Khairy Jamaluddin turut menggunakan pelancong asing dari Timur Tengah dan Barat.

Kegagalan Patriot mendapatkan sokongan rakyat bagi menentang perhimpunan aman BERSIH 2.0 telah memaksa mereka menggunakan warga asing, termasuk pelancong asing menyertai perhimpunan mereka. Ini bertujuan untuk menampakkan kononnya ramai rakyat Malaysia yang menyokong Patriot (sebut Pakturot).


Modus operandi mereka dipercayai menggunakan bendera jalur gemilang (bendera Malaysia) untuk memperdayakan warga asing yang langsung tidak faham apakah tujuan perhimpunan itu diadakan. Warga asing yang tertipu akan menyangka perhimpunan itu sebagai perarakan biasa sedangkan ia hanyalah perhimpunan provokasi terhadap BERSIH 2.0.


Apa yang jelas Perhimpunan bodoh Patriot (sebut Pakturot) gagal mendapat sokongan rakyat. Mereka sekadar berjaya membawa pencacai upahan dan warga asing yang tertipu turun berhimpun tak sampai satu jam pun. BERSIH 2.0 langsung tak rasa tergugat, bagaikan harimau digigit anak cicak, calar pun tidak apatah lagi luka berdarah?

PERKASA jangan ditanyalah, bayang pun tak nampak Bapak Katak menyorok bawah tempurung kot...

ReJaM© "Hari ini guna warga asing, lain hari gadai negara pula kepada orang asing..."

2 comments:

Miecyber said...

Apalah diaorang nie...diaorang bukannya pejuang sejati..

amen said...

bai.. Baju ada lagi ka.. Sy orang mau satu.. Budai umnongok.. Kih kih kih