Sunday, August 21, 2011

Video : Sejak dahulu lagi Mahathir tidak suka Najib

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFQA3DicfaIx6r3ogS4cFPeKBVXb61LvjwGkz03RQ1Nchgjptyy0gO7O6TDVeqNsBDSKuj-LL8mjhLaPz0iTI22OIz6QdJNZo2b9RLpMAeY9OiM31_JpS9xBY0l_2ii5tzxCLLKRigB64/s400/mahathir=1.jpgSEBELUM ini telah disiarkan di MiLo SuaM bahawa terdapat gerakan dalaman Umno yang mahu menjatuhkan Najib Tun Razak.

Gerakan itu dipercayai didalangi oleh Muhyiddin Yassin dengan restu Tun Mahathir disertai oleh PENAWAR yang dianggotai oleh bekas wakil rakyat BN yang mendesak Najib meletakkan jawatan, rujuk sini [Gerakan Mahathir].

Tun Mahathir di dalam blognya langsung tidak menafikan dakwaan penglibatannya malah memberikan ucapan tahniah kepada gerakan tersebut, rujuk sini [Mahathir].

Barangkali tidak ramai yang tahu, Tun Mahathir sejak dari awal lagi menegaskan bahawa Najib Tun Razak tidak patut dipilih sebagai pemimpin, "Saya tidak mahu sokong pemimpin yang tidak baik bagi parti bagi (dan) negara kita...", kata beliau.

Di dalam menjawab satu soalan yang diajukan kepadanya sebelum ini, Tun Mahathir menyatakan bahawa beliau sudah berubah fikiran dari menyokong Najib sebagai Presiden Umno. "Kerana saya berpendapat, orang yang tidak patut dipilih bagi memerintah negara kita, jangan kita pilih..." kata Tun Mahathir lagi.

Saksikan sendiri kenyataan Tun Mahathir dalam rakaman di atas.


ReJaM© "Dah lama tak suka, patutlah sibuk nak jatuhkan..."


2 comments:

Hamdan Rukun said...

VIDEO TU MACAM MILO SUAM JUGAK . SEPARUH SEPARUH. SIARKAN SEPENUHNYALAH....

Anonymous said...

tak mengaku pulak luncai ni