Monday, September 19, 2011

PANAS !!! Puak-Puak Songkok Tiga Jengkal buat perangai lagi, lempar bom rumah Mat Sabu

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQXN1rkUUuPTRdYyAa_WwthHMwTL6jcAtA2JT9c9YleB0OQV9o0NRZxS-NBpqOxR_iEGyAQ9aVbpEhNhFKgsTHqSnydK8G2TtrO9QanZN7aKoVi6cQfOMW1F1WGyF0jm9Jxh8sP7QXe7I/s1600/kupiah+tiga+jengkal.jpgJIKA sebelum ini, sekumpulan samseng United Malays No Otak dilaporkan telah menyerang rumah Mat Sabu di Guar Cempedak, rujuk sini [Panas]

Kali ini, maklumat yang diterima dari twitter Chegubard mendakwa bahawa rumah Mat Sabu telah dibaling dengan bom petrol pulak [Twitter].


Hishamuddin Rais turut menyiarkan bahawa ada cubaan untuk membakar rumah Mat Sabu di blog beliau. Bagaimana pun hanya pagar rumah Mat Sabu yang berjaya dibakar.

Tambah menghairankan, lampu jalan berhampiran turut terpadam seolah-olah sudah ada perancangan rapi dari si pengkhianat [Tukar Tiub].

Biasanya semut kat dalam hutan pun Polis boleh tahu IP Adressnya, boleh tahu alamat facebooknya malah boleh tahu tarikh lahir jirannya.

Kita lihat nanti betapa susahnya Polis nak tangkap pengkhianat yang baling bom petrol ni, cari jarum dalam laut pun tak susah macam ni.

ReJaM© "Kalau rumah Najib yang kena baling, tak sampai dua minit..."

2 comments:

Anonymous said...

nak harapkan polis dlm kes ini? kirim salam ajelah. tak payah report kat polis buat abeh ke beras je..banyak lagi kes PR masih belum dengar khabar berita.

Anonymous said...

tak yah sushkan pak polisi...gi bomoh a.k.ustaz..bg lekat kat pagr tu sampai mampuih..heh heh..