Saturday, December 31, 2011

KES KHALWAT DI PERLIS!!! Benarkah Ustaz Pemuda UMNO yang ditangkap itu juga pernah cabul murid sekolah?

Bila aku terbaca kisah pemimpin politik yang ditangkap berkhalwat dengan bini orang di Perlis dicerita kan ialah kawan baik Timbalan Presiden PAS Mat Sabu, klik kawan-rapat-mat-sabu-ditangkap-khalwat.

Hati aku jadi panas membara, antara percaya atau tidak,, seebenarnya aku malas nak ambil tahu,, tetapi bila atas nama ahli jemaah parti aku yang dituduh buat kerja terkutuk ni, maka terpaksa aku korek balik.....

Lalu aku cuba menghubungi kawan lama aku sama-sama bujang dalam Navy dulu, aku bertanya kepada siapa dia.... dia menjawab orang UMNO... dan yang jadi tukang tangkap ialah Pemuda PAS cawangan Batu Pahat,,, namun untuk pengesahan sebenar siapa malaon yang buat terkutuk tu, ia minta tempoh untuk siasat...

Sekejap tadi dalam perjalanan pulang dari kuliah hadis,, aku di telefonnya,, lalu ia memberi tahu malaon yang ditangkap tu ialah Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bhg Padang Besar...

Malaon ini juga merupakan guru agama di SK Seri Indera Kangar, sebelum ini menurut ceritanya malaon ini dikenakan tyukar ke sekolah Kebangsaan Melangit tetapi entah kenapa Guru Besar SK melangit tidak manu terima penukaran malaon ni...

Perkara pertemuan ni dah lama berlaku,,, disebabkan perempuan (bini orang) ni mencabar supaya ditangkap,,, maka berlakulah kes penangkapan tu....

Bapa kepada malaon ni dikenali dengan nama Mat Kelantan,,, memang kuat UMNO juga,,, maka fahaman UMNO ni turun kepada anaknya si malaon ni yang bernama....aaaahh malas aku nak tulis namanya... nak tau lebih lanjut hangpa klik blognya alhelmi75.

Ulama Muda UMNO kata tak boleh buka aib orang,,, tetapi UMNO juga yang mula dulu,,, tak kan aku nak biaq...... aku tetap lawan UMNO...MANJUNG MARI

Berita dari Pengomen bernama liyana
.....

Yang ditangkap khalwat itu ialah
ketua penerangan Pemuda Umno bahagian Padang Besar, Aidi Helmi Mohamed.

Sila rujuk file JAIPs dan harap ke Mahkamah Tinggi Syariah Kangar pada 18/01/2012.

Terimakasih.


Ni komen dari Blog UMNO Panglima Perang Cyber
http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/12/ahli-politik-35-tahun-ditahan-khalwat.html

11 comments:

Tanpa Nama berkata...

Dari maklumat diperolehi, individu ini adakah ketua penerangan pemuda umno bahagian Padang besar. Beliau seorang guru Sek rendah yg dipanggil ustaz. Beliau juga terlibat byk kes cabul murid. Semua org perlis tahu hal ini. Family beliau kuat PAS Dan dalam FB beliau juga kerap hentam kerajaan BN

HAH berkata...

beliau juga orang kuat DS Shahidan kassim dan byk hentam kerajaan negeri macam Shahidan kassim

Anti Alim berkata...

gua setuju bro...confirm!! budak 35 tahun tu Ketua Penerangan Pemuda UMNO Padang Besar Perlis. Banyak kes cabul murid di sekolah melibatkan dia. Tapi dia guna kabel politik utk selamat...kuasa Allah lebih besar dan dia tersungkur juga. De arid ya UMNO singkirkan manusia mcm ni...gila seks!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Minta jabatan pelajaran perlis ambil tindakan tegas kepada cikgu ini. Dah jatuhkan imej guru Sek Ren....Minta Ketua Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar singkirkan cikgu ini...memalukan....

Pemuda Arau berkata...

bos dia Shahidan Kassim.....mesti ikut perangai bos dia.....kaki pompuan hehehe....tapi bos dia pandai pakai jubah sepanjang masa....

Bukan Cikgu berkata...

aku ni org UMNO, tapi aku kenal sgt gelagat pemuda UMNO perlis khasnya di Padang Besar spt apa yg diperkatakan di atas. aku dgr cite ketua pemuda UMNO Padang Bsr Perlis nie cikgu jugak. Selalu ponteng mengajar. Kemudian jadi peg khas mb tapi selalu tak punch card hingga kena potong gaji....skg jadi peg khas tengku adnan su agong umno...dgr cite dok lobi calon sampai bawa kamera ambil gambar masuk kedai kopi. Si juru kamera si cikgu juga yg kena tangkap kalwat...dua dua cikgu ni memang bermasalah dan liabiliti UMNO perlis. harap khairy pandang serius dgn dua org cikgu nie....

Mas berkata...

Mohon UMNO Malaysia ambil tindakan teas kepada Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar ni. Mohon siasat laporan cabul murid sekolah dan kenapa masih bebas.....kes khalwat nie serius Dan kes cabul lagi serius...SIASIAT untuk agama dan bangsa...

Tanpa Nama berkata...

Hehehehe nama individu yg ditangkap khalwat ini saya tahu....nama: Aixx Helxx Bin Mohxxxx IC 75xx04-xx-xx29...alamat: Berek xxxxx Padang Besar (U)....jawatan politik: Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar Perlis. Tugas: Guru Sek Ren Keb Seri Inxxx Kangar....ditangkap oleh Pegawai Hal Ehwal Islam Perlis...byk lagiiiiiii.....saya minta guru ini insaf dan mohon maaf kepada individu yg pernah beliau aibkan, fitnah dll sebelum ini...sekarang anda pula diaibkan....Allah Maha Membalas atas tindakan anda sebelum ini....

1 comment:

Anonymous said...

dlm umno hari ini macam2 ada, bunuh org dgn c4, makan duit zakat, ambil duit anak2 yatim dan masjid, tanah wakaf difaraidkan sesama sendiri, duit rakyat dibelanjakan macam duit mak bapak mereka sendiri, beli kapal terbang tak boleh terbang, beli kapal selam tak boleh menyelam.
Ada lagi ka?