Friday, January 6, 2012

PUNYA NAK TIPU!!! Blogger UMNO ambil gambar sebelum ceramah , nak gambarkan ceramah Anwar tak da orang

Aku tertarik dengan ulasan sebuah Blog Pro UMNO yang dengki dengan jumlah kehadiran tersebut, dalam laporan oleh Pencacai UMNO itu beliau menulis ceramah Anwar telah gagal kerana menurutnya orang ramai telah diangkut dengan bas sekolah.

Dalam postingnya itu disertakan dua keping gambar, gambar pertama disiarnya sekeping gambar yang nampak seperti gambar pada awal ceramah diwaktu orang ramai masih belum memenuhi ruang padang.


Gambar kedua pula ialah gambar sebuah Bas Persiaran, yang ditulis sebagai gambar bas sekolah yang diletakkan jauh dari padang..




Inilah blog penipu tegar UMNO itu

Dari apa yang dilaporkan oleh Tulang Besi @ Malaysia Waves, ceramah DSAI di Padang Bola 3K, Subang Jaya, SS13 hampir 10,000 Rakyat Subang Jaya telah hadir memberi sokongan kepada Anwar Ibrahim.

Dalam ucapannya di Subang Jaya ini, Datuk Seri Anwar Ibrahim meramalkan sekiranya beliau didapati bersalah dan dihukum penjara pada 9 Januari ini ia akan membantu Pakatan Rakyat neraih lebih banyak sokongan pengundi dan rakyat Malaysia akan bangkit menentang gejala rasuah dalam pentadbiran Barisan Nasional (BN).

“Jika saya dihukum penjara, kita akan dapat lebih banyak sokongan...Anwar masuk atau tidak ke dalam penjara tiada masalah, pilihan raya akan datang kita mesti menang walau apa jua cara.

“Anda boleh tahan lelaki itu dalam penjara tetapi misi akan semakin kuat seperti biasa malah lebih kukuh,” katanya.

Anwar menuduh “musuh politiknya” memperbesarkan tuduhan terhadap dirinya dengan pelbagai tohmahan seperti pro-Kristian, pluralisme, ejen Yahudi dan homoseksual.

“Jangan ancam saya dengan hukuman penjara. Mereka pernah memukul saya, mereka pernah membogelkan saya.

“Tetapi jika mereka fikir dengan mengurung saya akan menyebabkan Pakatan Rakyat di hujung tanduk maka mereka salah, kami telah bersedia sejak tiga tahun lalu,” dakwanya menambah pemimpin Pakatan Rakyat bersedia menghadapi “sebarang kemungkinan” yang berlaku.







Bagi aku jumlah tersebut adalah satu jumlah yang biasa dalam setiap ceramah yang DSAI merupakan pemidato utamanya.ASD


9 comments:

SPKR (Dr Siti Mariah) said...

blogger NGOK

ALahaI sI LunCAi said...

DIA TAK NAFI DIA MELIWAT. HE! HE! HE!

Anonymous said...

macam hang tak nafi liwat bini hang luncai oi

jusoh che long said...

dia makan gaji rm2500 sebulan utk wat cerita2 dalam blog.

makan gaji wat fitnah.

luncai makan gaji brapa lak?kalo xder ko memang kesian.
kalo ader xper..teruskan sebab itu periuk nasi kau.

Anonymous said...

luncai tu pencacai jer.. upah rm100 dengan kain batik terus bebuih mulut dia mencacai. orang macam tu tak ingat dosa pahala dah

Anonymous said...

luncai tu pencacai jer.. upah rm100 dengan kain batik terus bebuih mulut dia mencacai. orang macam tu tak ingat dosa pahala dah

Anonymous said...

Pencacai yg menggadai Islam konon nk bawak Islam itu lagi celaka besar dari yg dapat RM100 kain pelikat.

Masih ramai yg bodoh dari kalangan macai2 PAS ngaga mulut dgr AnuWar menipu..mmglah Tuhang bg dia petah bercakap.. Najib pun kalah..tp petah dia ialah petah org MUNAFIQ!

cukup2lah menipu PAS oii.. kalau bermusuh dgn UMNO pun jngnlah jual maruah pd puak kafir.. kt dunia ni puaslah perang saraf tipu umat.. mati esok tukang buat bloq ni jawablah dpn Allah.. kalau betul ok kalau fitnah.. hang terima saham jgklah..

Allah tu MAHA ADIL!!

Anonymous said...

Dr Siti MAriah.. said NGOK?
teruknye akhlak.
mcm ni ke nk jd pemimpin Islam?
ish2..memalukan.pmpuan plak tu.
tnjuk le contoh akhlak mulia.. NGOK tu balik pd awk tau..

Anonymous said...

memang betul ngok un blogger umporno