Tuesday, April 10, 2012

PUNYA NAK MENIPU!!!Blogger UMNO 'cipta' logo Bersih 3.0 palsu


(Logo Bersih 3.0 di atas adalah dicipta oleh blogger UMNO untuk memburukkan Bersih kononnya 'logo Bersih 3.0' ada simbol salib. Taktik lapok daa UMNO woii... ptuihhh)


Untuk Bersih 3.0 yang akan diadakan pada 28 April ini, BN benar2 mati akal kali ini. Kalau sebelum ini beribu2 laporan polis dibuat oleh sayap samseng UMNO iaitu Perkasam, kini tiada kedengaran lagi laporan polis macam tu. Ancaman polis, tangkap baju kuning, sekat ceramah dll berkaitan Bersih juga tidak berlaku kali ini.

Nak tahu sebab apa? Sebab tekanan dan ancaman yang dibuat tu menyebabkan semangat rakyat semakin membara untuk berhimpun, akibatnya kehadiran orang ramai semakin besar. Sakit kepala BN dibuatnya.

Terbaru, Menteri Dalam Negeri Datuk Hishamuddin dah tukar nada.. tak ada nak halang2 lagi. Mungkin BN berharap dengan kebenaran itu maka semangat rakyat yang 'pantang dicabar' tidaklah membara lagi. Cuma masalahnya... bagi sebahagian besar rakyat yang sebelum ini takut nak hadir sebab ancaman dan ugutan oleh pihak polis.. kini tak takut lagi. Mereka akan turun beramai-ramai. Maka perhimpunan Bersih 3.0 kali ini dijangka lebih besar seperti kata seorang pemimpin PR... Bersih 3.0 akan jadi ibu segala himpunan.Kedah La

No comments: