Friday, May 25, 2012

TUDUHAN ULAMA MUDA UMNO!!! Hasan al-Banna sesat, Yusuf Qardhawi sesat, Ikhwanul Muslimin sesat . Hanya UMNO tak sesat

Semua ulama sesat ke ? Semua ? Semua yang agung dan menjadi rujukan dan contoh orang islam dari pelbagai negara sesat bagi dia. Yang tak sesat hanya dia dan umno. Selain dia dan umno, semua orang adalah sesat sesesat sesatnya.

Dasat.

Siapa yang tulis neh?

Nama dia 

Mohd Radzi Othman. 

Sapa dia neh? 

Dia neh ada kaitan ulama muda umno = ILMU.  Jawatan dia ialah Timbalan Setiausaha Sekretariat Ulama Muda UMNO. Aku tak tuduh2 oke.  Korang klik sendiri sini. Harian Metro sendiri mengesahkan hal tersebut.  Dah dalam video kat bawah neh sendiri dia digelar ustaz. Ustaz ke pun? Hanya menyesatkan orang pun boleh jadi ustaz meh?

kah kah kah

Wajah dia korang boleh lihat menerusi gambar kat bawah neh ;


Yang pakai spek tue wartawan. Dia lelaki satu lagi. Korang boleh baca penulisan penuh dia kat sini. 

Itupun jangan lah percaya penulisan dia neh ada ada fakta. Orang kalau dah start menyesatkan semua orang termasuk Syeikh Yusuf Alqardhawi dan Ikhwanul Muslim memang kena ahti2 sket. Silap2 dengan kita2 sekali dia dok cakap sesat. Hanya umno jek tak sesat di mata ahti dia.

Mohon sangat kepada mereka2 yang arif, bidas penulisan tak cerdik radzi neh. Aku bukan apa, risau karang esok lusa ada plak yang tulis komen di facebook ka blog ka dok cakap Yusuf Alqardhawi tue sesat. Ikhwanul Muslim tue pun sesat. Kang tak pasal2 orang yang taktau apa2 main percaya jek Hasan Al banna pun sesat. Semua atas satu sebab. Penulisan menyesatkan para ulama yang ditulis oleh individu di atas yang disiarkan oleh harian metro.

Dok cakap ulama itu neh sesat apa seme, tapi menulis juga di akhbar yang promote fitnah dan lucah serta me-reka2 cerita untuk menaikkan jualan. Bab tue taknak pula komen islamik ke tak islamiknya tindakan tersebut kan?

Inilah contoh seorang muslim yang budiman. Sesat menyesatkan orang adalah kepakaran mereka. Instead membantu mengclearkan suasana yang semakin berkecamuk, mereka memilih menyesatkan seme orang. Bagus betul akhlak mereka yang TAK SESAT neh kan? Cantik. Tanggung larh ko balasan nya nanti kalau tak minta maaf pada seme orang yang ko sesatkan dalam penulisan semalam. Bai

Gambar keratan akhbar sumbangan the yellow boutique

Ameno : Ustazah Mashitah, takmo komen ka?

4 comments:

Anonymous said...

kalau xsilap aku..dia ni lulusan sains komputer utm...amat menyedihkan zaman akhir zaman...orang yang bukan ahli bercakap kritikal tentang agama

Anonymous said...

lulusan sains komputer xleh blajar agama ke?
ustaz azhar idris pun blajar kt india je

Anonymous said...

terima lah hakikat walau pahit.. islam akhir zaman adalah ganjil, buat kajian dulu, betul ke xbetul. jgn tutup hati tu

Anonymous said...

Penyangak mana ni?