Thursday, May 10, 2012

VIDEO TERKINI!!! SB polis belasah peserta Bersih 3.0




Baju biru tutup muka tue pun SB. Tumpang belasah sekali. Abaikan kasut boot, atau orang2 yang berdiri disekeliling polis. Tumpu pada yang tutup muka jek. Kalau nampak dia belasah pendemo, insya-Allah dia SB yang kita cari. Dan jika dia juga terlihat melakukan provokasi dan ada video kantoi dia membelasah pendemo, sebarkan. 

Ini baru betul2 punya SB. Siap dengan seluar pendek. Tutup muka dengan kain. Pakai topi. Aku dah yakin amat. Ini adalah SB. Kalau korang tengok video kat bawah neh, korang akan dapati SB tue membelasah pendemo bersih beramai2 bersama sekumpulan polis yang lain.

SB tue confirm sedang menyamar sebagai pendemo. Memang confirm. Sebab apa?

1. Dia pakai pakaian kasual.

2. Dia pakai topi dan kasut bukan boot.

3. Dia tutup muka.

Aku sedikit sebanyak bersetuju dengan idea aduka taruna bahawa untuk next 4.0 pendemo2 bersih di larang tutup muka. Apa jek ko nak tutup muka kalau ko sungguh sokong bersih kan? Kenapa nak cover2 muka ko apa seme? Kalau pompuan pakai purdah tue lain citer. Tapi lelaki sepatutnya dilarang tutup muka. Merbahaya. Mereka mungkin adalah sang penyamar.

Sekarang, kita kena bersatu padu cari mamat SB neh. Sapa cam SB tersebut? Sapa ada duduk sebelah SB tersebut? Sapa ada nampak dia melakukan atau memulakan provokasi? Sama2 kita sebarkan untuk mengumpul maklumat. Tolong share video kat bawah neh sebanyak mungkin. Kita kena lakukan penyiasatan online beramai2. Bersatu kita boleh selesaikan misteri, kalau sorang2 haram lah jawapan nya.


Ameno : Ini baru betul2 punya SB.

No comments: