Thursday, June 7, 2012

KARAOKE MIDAH TIADA SAMBUTAN!!! Nak marah kat PAS, tak dapat pukul orang horn speaker pun jadi

Ipoh : Berlaku satu kejutan yang di luar dugaan sewaktu ceramah Pakatan Rakyat di Taman Maju Rapat malam tadi.

Seorang aktivis Umno bahagian Gopeng telah muncul atas pentas ceramah mendedahkan beberapa perkara mengenai kepincangan Umno Gopeng.

Buat masa ini, saya tidak mahu mendedahkan siapa individu tersebut hingga disuatu masa yang sesuai nanti, insya' Allah. Cukuplah sekadar memaparkan wajahnya di sini (berbaju putih, bersama YDP Kawasan, Hj Rahim).

Perkara ini tentunya akan membuat Hamidah BP semakin meroyan kerana banyak perkara mengenai Hamidah BP akan dibongkar! Siaplah kau Hamidah! Hangitlah kau dibuatnya nanti!

Walau apa pun, kehadiran penyanyi popular era 80-an, Aishah telah berjaya menggegarkan suasana pada malam tersebut .

Rata-rata yang hadir adalah peminat fanatik Aishah, terutamanya para suri rumah yang sebelum ini jarang keluar untuk mendengar ceramah politik.

Namun kerana adanya Aishah, mereka ini beramai-ramai datang untuk menemuinya. Inilah tarikan istimewa Aishah yang mampu mengimbau ramai peminatnya untuk bernostalgia bersamanya.


Kesian melihatkan keadaan karaoke Hamidah Osman @ Hamidah BP yang berlangsung longlai bersebelahan. Tidak ramai yang hadir. Lihatlah gambar karaoke Hamidah BP yang diadakan sempena malam Jumaat tadi ...

Ustaz Huri Alias telah memulakan majlis dengan lagu-lagu ketuhanan menggersik sanubari mereka yang menghayati senikatanya. Antara kata-kata yang memukau pendengar ialah :




Meski ku rapuh dalam langkah
Kadang tak setia kepada mu
Namun cinta dalam jiwa
Hanyalah pada mu

Maafkanlah bila hati
Tak sempurna menyintai mu
Dalam dada ku harap hanya
Diri mu yang bertahta

Sebagai tuan rumah, Ust Radzi Zainon dan YB Gopeng, Dr Lee Boon Chye turut menyampaikan ucapan masing-masing dengan mengulas isu-isu semasa.
Ust Radzi telah menyingkap pembohongan Hamidah BP yang menyibarkan fitnah mengenai sekolah agama rakyat. Anda boleh baca mengenainya di sini .

Memang Hamidah BP ni seorang pemfitnah yang tegar! Budak-budaknya pun samseng Kampung Dusun. Lihatlah apa yang diaorang lakukan kepada horn speaker ceramah kami malam tadi sebagai melepaskan perasaan marah kerana karaoke mereka tidak mendapat sambutan. Bak kata pepatah, tak dapat tanduk, telinga dipulas!Alhusseyn

 

No comments: