Wednesday, July 11, 2012

PENGECUT!!! UMNO terdesak, bantah ceramah PAS di Bagan Serai konon wakili penduduk

 
Umno di Bagan Serai dah terdesak guna Ketua JKKK Parit Mentara nak halang ceramah PAS yang semakin dapat sambutan.

Macam-macam alasan, ketenteraman awam la, kesesakan lalu lintas la

Dah tak ada cara nak halang rakyat dapat maklumat guna la puak-puak umno hantar memorandum hantar kat polis dan MDK. Konon mewakili penduduk sedangkan penduduk taman dan kawasan sekitar tak ada masalah pun.

UMNO sahaja bermasalah dengan ceramah, buat la ceramah lawan. Nak buat apa penduduk tak mai. Dah orang tak mau dengar jangan ganggu parti lawan nak buat.

Sapa tah dok angkat depa wakili penduduk, seronyeh masuk paper . Buat malu bini kat rumah. 

Siap sorang tu buat kenyataan , pihak keselamatan pas tidak diiktiraf. Nak kenen kepada unit amal. Piii...rah, pas ada juga unit amal. Umno ada apa? Rela, itu pun di bawah kerajaan bukan hak mutlak umno.

Kita tengok la apa polis nak buat, nak halang ceramah ikut arahan puak umno ni atau bo layan sahaja memo umno konon memo penduduk.admin

Baca di bawah ni , cilok dari blog bomosiam

Bagan Serai, Perak - Lebih 50 penduduk dari empat kawasan perumahan, membantah perlaksanaan program ceramah olih PAS yg dijangkakan pada 18 Julai ini dihadapan Taman Serai Sentosa, disini.

Ho ho ho....ikut sedap laki mak tiri hangpa je nak cakap!


Alooo.... En Nordin Ali,  suruh kerajaan UMNU bagi permit TV or daily paper terlebih dulu pd pembangkang,  sebelum bercakap pasai permit ceramah!  Lagi pun tapak ceramah tu....tanah mak bapak hg punya ka?  Itu tapak milik persendirian!   Tuan tanah dah bagi kebenaran.  Yg hg dok hingaq,  apasai?


Bila UMNU buat, sampai penuh sesak dgn bas free,  awat hangpa diam?  Perangai tak ubah macam ...........!!!


Betui tak, Jin?


"Boss!  Takut hilang elaun JKKK la tu....!"bomosiam

7 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

DAPAT SAMBUTAN ?
BARU BARU NI CERAMAH PAS DI KAMPUNG CHEH DALAM DUN CHENDERUH DIHADIRI OLEH 20 ORANG JER...

SEBELUM TU DI CHEGAR GALAH ADALAH 15 ORANG..

HE!HE! MESTI HANGPA NAK BUKTIKAN? TANYALAH AZLAN RADZI...

Anonymous said...

awat nk tya azlan radzi...hg xboleh bagi bukti ka luncai?

Anonymous said...

luncai ni bila mana dia prg ceramah PAS,dia dok ligan PR dr dlm rmh dia je.

ALahaI sI LunCAi said...

BETOI AKU KATA DAH ! HANGPA MESTI MINTAK BUKTI.

HE!HE!HE!

Anonymous said...

Klau 15 / 20 org yg dtg pun dia org x dibayar utk datang, x guna pun pelatih PLKN utk nampak kan ramai cam program BeEnd

zax said...

bingai aka bahlol...dah hang cerita,hang bagi la bukti sekali.. bodoh dr lembu mami ijat. lembu mami ijat pun dok kat kondo..

Anonymous said...

15 orang datang pun x pe..diorang datang bukan kena bayar..pun..klau umno buat program..memang tak sah klau x kena bayar upah..duit minyak la ape la..ni orang umno sendiri cerita...realiti beb