Saturday, July 28, 2012

PAKAIAN PALING HODOH!!! Malaysia jadi tumpuan di pembukaan Sukan Olimpik

Sebuah blog luar negara telah memilih pakaian atlet malaysia sebagai antara yang paling menarik pada pembukaan sukan olimpik di london.

Malangnya pemilihan 19 pakaian kontinjen itu bukanlah pakaian yang menarik atau kemas, sebalinya adalah pakaian paling hodoh.

Berada di belakang Ukraine, malaysia menduduki tempat kedua pakaian hodoh dengan memakai pakaian yang entah apa jenis konsepnya, tambahan lagi songket bercorak kulit harimau itu nampak sangat ganjil dan terlebih menyerlah.

Bukan mahu memperlekeh, tapi inilah hakikatnya, sudahlah wang kertas ditukar jadi makin hodoh, logo kemerdekaan pun hodoh, lagu sambut kemerdekaan pun hodoh, pakaiaan yang sepatutnya mencerminkan negara ini pun diperhodohkan..

Siapa punya idea ni, sudah habis kah pereka dan perunding imej di negara ini, apakah mahu menjadikan segala-galanya buruk dan hodoh.




Klik sini untuk baca komen blog tersebut, aummmmm harimau belang-belang di london,  kuning, marron, hitam , putih dan kasut sukan, suka tak?tukanglawan
Walaupun malu dek kehodohan pakaian, harap atlit negara akan berjuang bagi mendapatkan pingat bagi mengharumkan nama negara yang semakin busuk dek pengkhianatan UMNO/BN-Admin

5 comments:

Amuraria said...

sah pereka fesyen ni mabuk atau baru kena air daun ketum,jadilah macam hang tuah mabuk kahkahah! ABU !

Anonymous said...

Kenapa akhir akhir ini kantoi memanjang ??

bunbinban said...

mesti rais bangang punya idea nih....hahaha

Anonymous said...

X d harapan pinggat emas....pingat besi bleh.

bb501 said...

ni bkn salah designer la.Selalunya designer akan bikin design yg cun2 tp slalunya majikan atau org korporat yg upah dia tu xnk,design kna tukar la sampai dia suka.kalo design yg org korporat tu pilih ok, ok la tp kalo buruk,buruk la jadinya.
Jgn salahkan designer tp salahkan org approve design baju ni. Aku org dlm industri ni dan aku tahu situasi yg brlaku. Designer hanya ikut arahan utk dpt duit ok.