Monday, July 16, 2012

PENDEDAHAN BEKAS C/T UMNO!!! Kaitkan semua yang buruk dengan PAS dan PR - Pesanan di Seminar C/T UMNO di Janda Baik


Oleh: Bekas CT UMNO

'Kaitkan semua yang buruk dengan Pakatan Rakyat atau PAS.' Itu pesanan seorang pakar strategi yang didatangkan khas dari APCO (sebuah badan perunding imej milik Yahudi) sewaktu saya menghadiri Seminar Intensif cyber trooper UMNO di Janda Baik selama tiga hari tiga malam.

Pesanan itu lebih mendalam diingatan saya setiap kali terbaca cerita-cerita sensasi dari blog UMNO, yang semuanya dikaitkan untuk memburukkan PAS atau PR.


Laporan di atas adalah contoh bagaimana kisah sedih anak yatim dimanipulate untuk mengaitkan dengan PAS. Kononnya pusat anak yatim itu milik PAS atau orang PAS, walhal setelah saya melakukan siasatan di Kuala Nerang tidak ada asrama anak yatim yang dikendalikan oleh PAS atau individu PAS. Ternyata ia sengaja diada-adakan untuk memburukkan PAS.

Jika anda rajin meneliti blog-blog UMNO, strategi ini digunakan di hampir kesemua blog mereka saban hari walau pun kadang-kadang bahan atau program yang hendak dikaitkan dengan PAS itu ternyata dianjurkan oleh pihak kerajaan UMNO sendiri.

InsyaAllah, saya akan terus membongkar strategi yang digunakan oleh CT UMNO, lebih-lebih lagi yang diajar oleh Dr. Norvandri.Kedah La

2 comments:

XUMNO said...

Kita orang Pakatan tak hairan pun dengan fitnah2 yang disebarkan oleh cybertrooper alias pencacai alias penjilat taik UMNO dalam blog2 mereka.Memang kita tahu mereka ni semua syaitan2 upahan iblis UMNO.Fitnah2 itu semuanya hanya sebagai sajian untuk jembalang2 dan pelesit2 dalam UMNO, rakyat biasa tak ambil port pun.Jadi sebenarnya untuk mereka syok sendiri.

xx umno said...

majoriti rakyat dah celik skrg. x payahlah pencacai umno membuang masa utk mereka cipta berita2 karut. hanya menambah dosa dr yg sedia ada. sampai ke mati pencacai ini membawa dosa yg tidak diampun oleh rakyat. mungkin Tuhan mengampunkan dosanya apabila beliau bertaubat. tp bagaimana dgn orang yg tertipu n mempercayai dgn tulisannya? jwbnya kau tanggunglah sendiri di akhirat nanti...