Tuesday, July 17, 2012

SIAPA SEBENAR UST. KAZIM?!!! Bila orang dah tahu, inilah jadinya.....


Semakin hari semakin ramai tahu siapa Ustaz Kazim. Rakyat khususnya orang PAS semakin muka dengannya. Baru-baru ini programnya bersama seorang Ustaz di Manjung tidak mendapat sambutan walaupun sudah dihebahkan dan sudah menyediakan bangku dengan selesa dan LSD di luar.

Namun di dalam pun tidak penuh.

Gambar kredit: Media Perak

14 comments:

Anonymous said...

ala...ni pun propaganda pembangkang juga...ambil gamba sebelum majlis bermula...kantoi..

Jumper said...

hahah.. betu la tu anon 03:53...

Anonymous said...

tapi pic kedua tu ustaz kazim tgh bagi ceramah...hmmmmm...

Anonymous said...

Chai UMNGOK mana nak terima penceramah mereka tak laku! Jumper pun chai tahap gaban!

ALahaI sI LunCAi said...

USTAZ KAZIM KENA GUNA PETUA USTAZ AZHAR IDRUS. CERITA SEX LEBIH SIKIT.

HE!HE!HE! BERDUYUN DUYUNLAH ORANG DATANG TERUTAMA ORANG PAS..

Anonymous said...

Tambah-tambah pula kau wahai si luncai,terjunlah dengan labu-labu kau...

Anonymous said...

belum apa... haq tepacak tengah berucap tu apa takkan reasal kot...dah la buta bolo lak tu...
kok nak cerita sex x salah tapi ikut persepsi islam la ngok...
subject sex dalam islam wajib.. kalau islam tak ajar cara sex... jd mcm aww!!noo la tak tau halal haram....main belasah je...

lagi pun dah 56 tahun umno buat ceramh..tolong bagitau bila yang kehadiran lebih ramai dari PAS
kalau ada pun... tu paksa orang datang,kena angkut,kena ugut, bagi upah, bagi makan... kalau neutral...hampeh sampai kiamat xkn lebih ramai dari PR...

Anonymous said...

apala korang semua ni.kutuk2 ustaz kazim.sekurang2nya dia berjasa pada agama dgn mendidik anak2 di sekolah al barakahnya tu.korang semua yg kutuk dia,apa yg dah korang buat utk islam???

Anonymous said...

haha..dah abih perbahasan ke?skrg ni masih ada yg buta walaupun tak buta,masih ada yang dungu walaupun melambak2 sekolah,masih ada yg jahil walaupun dah takde zaman jahiliyah...biarkan mereka jd kawan luncai...

Rojak said...

Tempohari Us Kazim pun terpaksa bawa Ustaz Azhar untuk mengisi tabung Al Barokah.

Anonymous said...

Teringat kisah Syed Qutb...sebelum dia dhukum mati,mufti myuruh dia mgucap 2 kalimah syahadah,lalu dia pn mgatakn pd mufti yg pro kerajaan zalim mesir ketika itu-" Aku mati kerana mempertahankn kalimah itu"....Beza antara agamawan yg sanggup bsekongkol dgn kerajaan zalim dgn orang yg ikhlas mperjuangkn islam spti syed qutb...baca dn faham btl2 moral kisah ni

Anonymous said...

Kalu xbuleh belajar sex...tu la dia main letak celah kangkang je..Unnogok sungguh..

Anonymous said...

Kalu xbuleh belajar sex...tu la dia main letak celah kangkang je..Umnogok sungguh..

Anonymous said...

maaf..tapi pic yg di luar dewan tu mcm kurang betul. sebab semasa ceramah ni berlangsung ustaz kazim berpakaian jubah putih berserban dan duduk atas kerusi. tidak seperti gambar tu menunjukkan ustaz kazim berlebai dan baju hitam. ini fitnah yang nyata.. masyaAllah..