Thursday, August 16, 2012

HABIS HUJAH!!! Puak Songkok Tinggi menyamar orang PAS belasah Blogger pro PAS


Oleh Mat Hapit


Petang semalam sebelum waktu berbuka aku dapat satu berita yang rakan FB dan Blogger pro Pas Asfanizam Abdullah telah dipukul oleh sekumpulan lelaki seramai 12-15 orang yang dipercayai Kumpulan Samseng UMNO (KSU) yang menyamar sebagai geng syiah dalam parti Pas sendiri untuk mengelirukan Asfanizam. 

Serangan berpunca dari tindakan beliau selama ini yang memaki hamun UMNO dengan bahasa2 kesat seperti anjing dan babi.

Kritikan dan terjahan keras yang beliau lakukan selama ini terhadap pemimpin UMNO terutama Team Media Kedah (geng-geng pro Mukhriz) adalah dipercayai mungkin menyebabkan mereka mengupah samseng untuk memukul beliau semalam. 


Kejadian berlaku betul-betul dihadapan kedai kereta beliau di jalan Langgar. Di bawah gambar yang ambil dari blog TMK yang dikatakan dibayar RM17.50 sehari untuk menulis cerita muhong.



kesan lebam di badan Asfanizam

Sahabat blogger ada menghubungi beliau untuk mengesahkan kejadian ini. Beliau sendiri amat terkejut apabila dipukul oleh (dipercayai) KSU yang menyamar orang Pas. 


Selama beliau bergiat dalam alam maya, beliau telah berperang dengan troopers UMNO hampir 5 tahun, beliau sering menerima ugutan dipukul. Namun kali ini, beliau dipukul oleh dipercayai KSU yang menyamar Pas sendiri, apabila beliau hanya mengkritik kepimpinan Najib dan Rosmah.

Sesungguhnya Rosmah dan Najib tak boleh disentuh dan dikritik, kalau anda sentuh dan kritik, anda akan terima akibat dari perbuatan anda.




Malam tadi Asfanizam telah membuat laporan polis mengenai kejadian itu pihak polis telah pun membuat siasatan dan melakukan tindakan keatas 'KSU' yang menyamar itu.


Sementara itu pihak TMK dipercayai mungkin juga terbabit dengan kerja kotor ini terutama dalam melakukan provokasi.Kedah La

4 comments:

Anonymous said...

samseng betul orang-orang umno ni. sanggup diaorang menyamar jadi syiah pas. diaorang tak tau ke syiah pas tak pukul orang, tapi balun bini kawan dekat hotel perdana.

Anonymous said...

umno ni pun satu, kalau nak belasah orang, menyamarlah jadi unit amal pas. selain daripada menjaga parking dan baring atas jalanraya, kadang kadang unit amal pas buat kontrak ugut dengan pukul orang, macam yang diaorang buat dekat CN al afgani sebab tulis buku air mata memali.

Anonymous said...

kalau aku nak masuk lujnah syiah pas macam mana yea? ada aktiviti kahwin mut'ah tak? best nyer dalam pas ada artis dengan muslimat pas yang mengancam jiwa. aku pun dah lama menduda. dah gersang sangat dah ni

Anonymous said...

pencacai umporno meroyan merata tempat, sama je komennya