Sunday, August 5, 2012

LUCU!!! 9 NGO pro UMNO yang malukan UMNO

NAK tergelak tengok gelagat 9 NGO-NGO pro Umno, katanya seramai 50 orang berhimpun di bangunan JAIS beberapa hari lalu berlagak bagaikan pejuang kerana tidak mahu masjid dipolitikkan.

Siap bawa sepanduk kononnya tindakan mereka itu sebagai mentaati titah Sultan Selangor yang tidak mahu masjid dipolitikkan [Utusan].



Mereka nak bantah masjid dipolitikkan, terpulanglah. Mereka ada kaki, ada tangan ada mulut, nak bantah lantaklah kita tak perlu persoalkan kerana mereka juga berhimpun secara aman tanpa senjata.

Namun yang lucunya, mereka sebenarnya telah memalukan Barisan Nasional yang baru sahaja beberapa hari lalu mempolitikkan masjid.

Lihat bukti-bukti di bawah ini, biarlah gambar berbicara seribu bahasa.



Siapakah gerangan ahli politik Barisan Nasional yang mempolitikkan masjid ini? Lihat gambar di bawah.



Sendiri politikkan masjid, sendiri mengamuk berhimpun bagai depan bangunan JAIS. Woi NGO-NGO mabuk! Bulan Ramadhan mana boleh minum arak kah kah kah...

ReJaM© "Mulut bising terbau kentut orang, punggung sendiri terpalit taik"

6 comments:

Anonymous said...

setakat membawa barang serah bantuan diserambi buat khariah masjid,fakir miskin dan oku...
tiadalah sama spt memberi khutbah,tazkirah,ceramah dan pesanan berbaur politik..kata-ungkapan kebencian,tohmahan,kejian,fitnah dan tuduhan berselitkan ayat suci alquran yg dilakukan pembangkang!!

Anonymous said...

ek eleh...syedih betul bace komen anon kat ataih ni... sah2 jelas kat tas tu gambo bn... tak berpolitik amende.. susah betul la org totok berotak lembu...macm tu la...haha adoyai...

Anonymous said...

anon00:16..ngko mabuk daun ketum + racun tikus ke? kalau tak, gi mengaji ugama, faham hukum hakam dulu..itupun kalau ngko mengaku berugama Islam. kalau takat nama Melayu, x yah mengaku Islam laa..n x yah ngaji ugama, sbb perangai ngko sama mcm pemimpin2 umno yg lain yg kaki rasuah, kaki betina, kaki rogol n kaki songlap harta rakyat!

Best Business Brands said...

NAK tergelak tengok gelagat 9 NGO-NGO pro Umno, katanya seramai 50 orang berhimpun di bangunan JAIS beberapa hari lalu berlagak bagaikan pejuang ...

Anonymous said...

bodoh sesangat....baik ko menyalak kat beeeeend ko tu..apa punya sengal!!!

Anonymous said...

Politik tu ape?
Kalau orang islam kena tafsir politik tu ikut tafsiran islam.. dalam islam berpolitik itu sebahagian dari kewajipan.. Rasulullah dan para Sahabat sebelum ini menjadikan Masjid sebagai Markas/Pusat POLITIK.
dan kalau orang Malaysia ikut undang2 di malaysia...dalam Seksyen,Act,Fasla mana yang meletakkan larangan dan merupakan satu kesalahan bila berbicara atau menyampaikan seeuatu yang berkaitan dengan politik di dalam masjid..? kalau Fitnah,Hasut,Umpat ni kat mana2 pun tak boleh bukan kat dalam mesjid je.. tapi apa saja yang Menyeru kepada Amal Makruf & Nahi Mungkar boleh disebut dan dibicara dimana2 sahaja..termasuklah prihal menentang kezaliman dan menuntut keadilan... senag cakap apa2 yang membawa kebaikan disisi islam adalah harus dibicarakan dimana jua...walahua'lam