Wednesday, September 12, 2012

KANTOI AKHIRNYA!!!Towkey Ikan Bakar Sekinchan merayu jangan diboikot

Kami Restoran Ikan Bakar Caw. Bandar Puteri Puchong, mengalu-alukan kunjungan anda semua ke Restoran kami, Berbagai promosi dari menu dan harga yang baru (yang pasti lebih murah) kami sediakan untuk anda semua.

Berkunjunglah ke Restoran kami, Bantulah kami untuk maju semula. Ampun dan maaf kami pohon dari anda sekiranya terdahulu anda tidak berpuas hati .

KINI kami kembali semula dengan suasana yang baru dan bersedia menerima teguran untuk kebaikan bersama.

Janganlah kami di BOIKOT lagi - Kasihanilah kami - Kami pun seperti anda semua ingin mencari rezeki di bumi Malaysia yang bertuah yang kami Cintai.




Newsletter - 11 Sept 2012 Promosi Makan Tengah Hari Lunch Set for 2 - RM35.00 Promosi Set 4 orang - RM59.90.


Itulah bunyinya rayuan Restoran Sekinchan Ikan Bakar Cawangan Bandar Puteri, Puchong.


Membuktikan suara rakyat suara keramat, kuasa rakyat membawa akibat!!!


Merayu bantuan untuk bangkit semula sedangan towkeynya terus menerus mengambil sikap angkuh dan sombong kepada rakyat.



Mamat nie dah angkat tangan...Wa rasa bagi lah dia peluang kerana dia telah lakukan Tranformasi Sikap dan sudi mohon maaf....Kedahkini

34 comments:

Anonymous said...

tu
eruskan boikot...insaf masa susah...dulu ketika senang berlagak macam dunia ini dia yang punya

Anonymous said...

kasi mampos sama ini syaitan.

Anonymous said...

syaitan bermuka umno bn kasi mampos, masa senang cari pasal susah cari le sendiri

Anonymous said...

jangan ulangi tarian punggung tu lagi tau, ikut syariat islam anda selamat

Anonymous said...

janganlah macam tuh dp orang melayu juga,ko boikot cina apa keling boleh.open sekin fisherman resort hotel sapa punya.,..

Anonymous said...

boikot terus...jgn pergi lagi..byk kedai lain lg best dan sedap...samseng!

Anonymous said...

Ini kes jilt ludah Balik.......terserah.

Anonymous said...

Ini kes jilt ludah Balik.......terserah.

Anonymous said...

Towkeh dia kena mintak maaf secara terbuka...Lepas tu kita tengok camner...hehehee

Anonymous said...

Towkeh dia kena mintak maaf secara terbuka...Lepas tu kita tengok camner...hehehee

Anonymous said...

Orang Melayu lama pernah berpesan,JANGAN LEPASKAN ANJING YANG SEDANG TERSEPIT.....

Anonymous said...

Itu kat bandar puteri Puchong kan.. tu kan area majoriti org cina.. memang la habis kena boikot.. org2 melayu sbnrnya kurang boikot2 ni.. tngok kat penang psl kes koyak gambr.. org cina boikot gelabah semua restoran mamak kat situ sampai keluar tv merayu.. org melayu lagi galak makan kat kedai mamak mcm xde apa2

Anonymous said...

kau nak pegi..pegilah aku tak halang. Tapi aku kalau orang nak belanja makan free serta datang jemput aku depan pintu pun aku tak akan jejak walau sebelah kaki ke kedai Munafik ini. Ini Melayu munafik, banyak lagi orang Islam lain yang berhati bersih dari beruk angkuh ini yang boleh dibantu.

anakjatijohor said...

Hairulnizam


masih terngiang2 ancaman mamat ni masa perhimpunan Bersih 3 dulu. Kalau dah x suka diam sudahlah........tapi majoriti suka. Kempen desak mamat ni mintak maaf secara terbuka then baru kita tengok camne. Dia rasa dia boleh bodoh2 kan orang KL, sori orang KL majoriti pro pakatan. HIDUP PAKATAN!!!

Anonymous said...

kalau berani istihar lah masuk PR dulu baru real. beb.

dr badrulamin said...

Minta maaf senang.. Dah taubat blm? Ntah2 dia yg baling nmasjid dan bas.. Idak pun budak2 dia.. Atau dia bayar upah org yg baling.. Dah la.. Ramai peniaga ikan bakar lain..

rakab said...

Boikot ! boikot !! biar dia rasakan..

iskh, baru aku sedar betapa mulianya hati pemimpin kerajaan pusat yang terus membantu bawa masuk peruntukan dan pelaburan ke negeri pemerintahan PR.

Kalau depa boikot tentu teruk kan, kan, kan..??

Anonymous said...

BETUL RAKAB....mulia sungguh pemimpin umno tu.....songlap duit berbilion..dan tidak boikot projek kat negeri PR...hinggakan duit royalti minyak kelantan hingga hari ini tak selesai-selesai...begitu juga projek kat negeri PR tak disekata sebab itu lebuhraya kat Kelantan tak siap-siap waaupun teah diluuskan sejak RPM ke 5 lagi....buta nya perut kerana taksub.

Anonymous said...

terus boikot sampai PRU-13 selesai

Anonymous said...


BOIKOT TERUS SAMPAI DIA MAMPUS.

nak mkn ikan bakar...pergi kedai org melayu yg lain...dan MAKAN LAH TANPA WAS-WAS.

Anonymous said...

rakab...rakab...kini ku tahu betapa bangangnyer komen2 koooo..tentu kau asyik refer ngan utusan meloya,tv tiga suku dan media syaitan UMNO/Bn....hihihihihi

robertocarlos said...

Tah kesian la dia.. yg sudah tu sudah laa.. jom ramai2 kita pegi restoran dia.. order seberapa banyak air suam, air kosong dan sumbangkan segala isi perut ke tandas dia yg taraf 4 bintang tuu..

Anonymous said...

jangan bagi muka, boikot!

Anonymous said...

Tu lh kamu kLu nk brniG buT CAra berniaga jgn main politik sgt, betul le negara demokrasi tapi jgn lupa bkn umporno bagi kamu rezeki?... pangkah ikut suka kamu le tapi jgn nak kutuk pihak lawan sesuka hati kamu n jgn tunjuk lagak, boikot tu ok lh kalau dibakar baru kamu rugi beso....

Anonymous said...

PASTIKAN PERNIAGAAN IKAN BAKAR SEKINCAN GULONG TIKAR DAN BUNGKUS SECEPAT CEPATNYA ! JANGAN BERSUBAHAT DENGAN TOKEY NYA YANG BERSUBAHAT DENGAN PARTI SYAITAN!

KALAU NAK BUNGKUS TOKEYNYA SEKALI..TERPULANGLAH ! TEPUK DADA TANYA SELERA !

BADIN said...

MARILAH KITA PAKAT KEMPEN MELALUI FB,TWEET AGAR KEDAI NI TERUS-TERUSAN DIBOIKOT,HARAMKAN ORG ORG PR MASUK KEKEDAI NI.
BOIKOT SHJ JALAN UNTUK SEDARKAN PUAK PUAK NI.
HINGGALAH TOKWKEY NYA MOHON MAAF CARA TERBUKA KPD PESERTA PESERTA BERSIH DAN ORG ORG PR.

Anonymous said...

Tulah..
Masa senang lupa diri, sekarang baru tau langit tinggi ke rendah..

Skrg apa rasa?... masam manis ke atau tiga rasa..

Buat promosi atau cabutan bertuah bagi kereta lamborghini lah, baru ada uhmmm..

Boikot tetap boikot ...sampai muka towkey ikan bakar keluar TV3 minta maaf baru kita semua pertimbangkan...

rakus said...

TERUSKAN BOIKOT JAMAL HARAM JADAH NI SAMPAI BANKRAP...BARU TAU BEZA ISI DGN KUAH..MANUSIA SOMBONG TAK SEDAR REZEKI ALLAH BAGI..

Anonymous said...

Padan muka. Biar dia lingkup supaya dia boleh fikir semula apa tindakan dia selama ni kurang bijak dan jadi pengajaran. boikot terus supaya dia boleh rasa kesempitan hidup rakyat yang lain yang selama ni menentang kerajaan bn yg korup dan membebankan rakyat biasa. boikot terus supaya dia tahu macam mana hidup susah. padan muka belagak sangat. Nilah contoh orang yang hidup senang dan berlagak,dah tersungkur baru nak jilat ludah, masa senang meludah merata2 membazir air liur.

Anonymous said...

mampus lagi baik orang macam lembu nih...

Anonymous said...

untuk makluman kedai sekinchan ikan bakar di bandar puteri puchong dan bandar botanic klang sudah ditutup..













faizal lica said...

hahahaha

faizal lica said...

bandar puteri pchg dan botanic klang dah tutup....

Anonymous said...

sekinchan semua tutup dah..sebab duit dah abis kena kikis ngan tasha shilla n Kat Mentor..camtu la jd nye bila melayu mudah lupa