Thursday, September 20, 2012

NAK SANGAT!!!Perempuan ini disaman oleh Presiden PAS





Akibat terlalu mengikut ajaran Syaitan Dikenali membuat fitnah sana sini, perempuan ini menanggung akibat apabila disaman oleh pihak yang difitnah. Perempuan ini dalam tulisannya menyebut, Presiden PAS DS Abdul Hadi Awang pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu dan mengambilnya sebagai isteri ketiga, bagaimanapun ia dinafikan Abdul Hadi.


KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini menyaman Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim berhubung tulisannya yang mengandungi unsur fitnah. 
Fail tersebut difailkan Setiausaha Politiknya, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar pagi tadi di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melalui firma guaman Mazwan dan Nasar.
Tuan Guru Abdul Hadi menamakan Mashitah sebagai defendan pertama dan akhbar Sinar Harian sebagai defendan kedua.

Bercakap kepada pemberita, Ahmad Samsuri menyifatkan tulisan berbentuk fitnah tersebut keterlaluan dan memalukan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

"Sebelum ini kita sudah minta Mashitah dan Sinar Harian buat permohonan maaf terbuka tapi mereka tidak berbuat demikian maka kita ambil tindakan samanlah," katanya yang ditemani peguam Mazwan Johar dan Nasar Khan.

Sebelum ini, Shamsuri berkata pihaknya akan mendapatkan nasihat peguam sebelum satu langkah diambil berhubung tulisan tersebut.

Pada 2 Mac lalu, Mashitah dalam tulisannya di akhbar Sinar Harian mengaitkan penahanan Ahli Majlis Tertinggi PKR, Badrolamin Baharon dengan beberapa skandal seks kononnya membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Dalam tulisannya, Mashitah menyebut Abdul Hadi pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu dan mengambilnya sebagai isteri ketiga, bagaimanapun ia dinafikan Abdul Hadi.



Kedah La

9 comments:

Anonymous said...

Dia tu bukan perempuan tapi betina dari Baling

Haikal Abas said...

Habis ilmu yang dipelajari selama ini Dan inilah akibatnya bila dok dalam parti syaitan...

Anonymous said...

nak betul sikit... betina ni bukan dari Baling, tapi betina pengemis politik di Baling yg khabarnya org Baling pun dah terima dia dah....
ada rumah di Baling, tapi khabarnya cukup kedekut dgn duit ringgit dan berkira sangat dah tu mana org Baling nak tahan...
PRU13 akan dtg betina ni nak try menegmis kat Pokok Sena pulak, mana lah tau kut2 org Pokok Sena nk bagi muka kat dia.... rasanya tak pasai

rakab said...

Wah, kalau Hadi Awang suami isteri beri keterangan dimahkamah tentu macam-macasm hal peribadi yang berkaitan dengan kes yang akan disebut dan terkeluar.

Tiga isteri ?? macam-macam cerita tu. Boleh buat novel...sanggup ker tuan haji ??

muaahahahahaaa...

Anonymous said...

Brani kerana benar. Takut jadi macam najis... Lepas entot-C4. Perangai Ketua iblis yg dikenali. Muaahahahaaa

Anonymous said...

Sebenarnya kita semua mengetahui tapi tidak mempedulikan bahawa dizaman ini ramai orang yang faham agama tapi mereka tidak mematuhi ajaran agama itu malah mengambil kesempatan memperalatkan agama itu untuk kepentingan diri sendiri.

Masitah Ibrahim juga tidak terkecuali dalam bab memuaskan nafsu serakah nya kerana dia sedar bahawa agama dalam politik tidak dapat memberi kekayaan padanya tapi berpolitik menggunakan agama membolehkan dia disanjung sebagai dewa seperti pemimpin lain dalam UMNO Baru.

Jika fatwanya mengatakan seorang wanita yang mempunyai anak tapi hidup dalam kesempitan, maka wanita itu diharuskan melacur demi mendapatkan duit bagi menampong keperluan hidup... ertinya seorang wanita bukan saja boleh bergantung kepada kecantikan wajahnya untuk melakukan zina malah mereka boleh membuat pelbagai pekara lain yang difikirkan perlu jika perbuatan itu memberi keuntungan kepadanya.

Masitah yang kita ketahui sedang bergelut mempertahankan kedudukannya sebagai ahli politik yang bakal disingkirkan oleh pemimpin atasan parti UMNO Baru. Dalam hal ini Masitah tidak perlu melacurkan diri untuk mendapatkan perhatian, tapi dia perlu melakukan fitnah pada musuh parti agar cerita yang disebarkan itu menjadi sensasi sehingga mendatangkan persepsi negatif terhadap mangsa yang ditujukan. Jika tindakan itu berjaya, pemimpin atasan akan melihatnya sebagai ahli parti yang telah berjasa dan perlu diberikan tempat, pangkat dan sumber kewangan yang lumayan.

Perlu diingat, walaupun Allah itu amat berkuasa keatas sesuatu tapi Allah juga memberi manusia peluang ketika dalam kebaikan mereka juga dibiarkan melakukan kejahatan terhadap orang lain. Namun dosa dan pahala tetap dikira.

Jika Masitah gagal dalam mempertahankan fitnahnya dalam mahkamah..... Azab dari Allah pasti tiba cuma tiada ketetapan masa........kita tunggu dan lihat saja takdir yang bakal terjadi keatas dirinya.

rakab said...

whooooo,...anon kat atas ni cakap banyak cantiiiikk...

Siapa yang memperalatkan agama untuk kepentingan diri sendiri tuu..??

eemmmmm alahai..

rakab said...

khutbah Jumaat yang disampaikan oleh seorang khatib jemputan di Padang Serai di mana dia telah mendakwa bahawa Rasulullah SAW telah menyebut nama Anwar Ibrahim di dalam mimpi para pemimpin Ikhwanul Muslimin.

Khatib itu berkata, mimpi tersebut muncul di dalam tidur para pemimpin Ikhwanul Muslimin dan di dalam mimpi itu Rasulullah SAW menyebut bahawa Islam akan menang di Malaysia di zaman Anwar Ibrahim.

Bunyi macam memperalatkan khutbah jumaat untuk kepentingan parti jer...dah tu mengarut pulak !!

Anonymous said...

Dey Rakab,

ini rupanya akhlak sebenarnya ko ye. Dlm isu artikel Johor yg dah sampai lebih 40 komen bertempur, bukan main cantik bahasa kau kononnya perjuangkan Islam secara berhikmah.

Tapi, dlm artikel lain, terserlah bahasa org kebanyakan kau, dah tak lagi macam suara ustaz dan pendakwah dah.

Takyahlah nak pertahankan Mashitah tu. Ni ha Hadi Awang nak saman Mashitah sebab buat cerita fitnah. Kalau salah, Mashitah kena hukum.

Takpelah kita tgk kemudian. At least Hadi Awang berani pertahankan kebenaran. Ingat Mashitah, ko tu Ustazah. takde 4 org saksi yg adil tak boleh buat dakwaan. Qazaf tau. Tak silap aku bila dah disabit qazaf, ko dah takleh jadi saksi. Kesaksian ko ditolak.

Itulah, masuk geng syaitan yg dikenali, sampai bulu kening pun ko cukur ye, Mashitah.