Friday, October 19, 2012

DAPAT TEPUKAN GEMURUH!!! En. Wahab Osman berjaya 'membelasah' penceramah pro UMNO di Majlis Penyatuan Melayu

http://2.bp.blogspot.com/_ScUiEnxchPY/TEORgjp2WqI/AAAAAAAAAG8/sKVI96njtu0/s320/melayu+leka.jpg 
 Melayu yang leka adalah Melayu yang menyokong UMNO


Ahad yg lalu (14 Okt) bekas tentera, polis dan orang awam dijemput menghadiri majlis anjuran Gagasan Melayu Perak di Dewan Carsem, Taman Maju Rapat kononnya atas nama penyatuan Melayu dan Islam. Penceramah utamanya Dato' Seri Hilmi, Datuk Shamsuri Arshad (bekas Ketua Polis Negara) dan seorang pensyarah KISDAR. Datuk Zaman Khan turut hadir tetapi tidak berucap. 

Ucapan mereka penuh dengan provokasi dan memburukkan PAS, PKR dan DAP. Pimpinan PR seperti Anwar Ibrahim, Tuan Guru Nik Aziz dan Hadi Awang menjadi cemuhan mereka. Tetapi disambut dingin oleh orang ramai. Tidak ada yg memberi tepukan gemuruh kepada mereka. 

Sebaliknya dalam sesi soal jawab, seorang tetamu yang hadir, EN Wahab Osman tampil dengan berani dikhalayak ramai membidas semua hujjah mereka, setiap ucapan yg disertai dengan fakta dan data diberi tepukan bersemangat dan gemuruh oleh para hadirin. 



Penganjur dan penceramah tergamam dan terkejut besar dengan suasana ini. Salah seorang yang lain (tidak dipastikan urusetia @ peserta) cuba mengganggu, memberi amaran dan menyuruh En Wahab memberhentikan ucapan dan duduk, sebaliknya En Wahab yang memberi amaran kepadanya dan meminta dia yg duduk, akhirnya dia yg terduduk. 

Sebaik En Wahab berhenti berucap, sekali lagi tepukan yg begitu gemuruh diberikan dan menenggelamkan suara pengerusi. Selepas itu, majlis terus ditutup tanpa sebarang ulasan dan jawapan oleh para penceramah. 

En Wahab dikerumuni orang ramai dan memberi ucapan tahniah kerana berani menjawab fitnah jahat penceramah. Sebelum itu, ada seorang peserta yang turut berucap dan menyokong hujjah para penceramah dan meminta orang ramai menyokong UMNO BN, tetapi disambut hambar oleh hadirin. 

Selesai majlis, Datuk Shamsuri terus balek tanpa menjamah hidangan yg disediakan, En Wahab tetap menunjukkan sikap menghormati tetamu, disapa Datuk Sahmsuri dan bersalaman serta meminta maaf, Datuk Shamsuri menjawab ringkas, ok tak apa. 

Siapa En Wahab Osman ?

Beliau bekas komando tentera darat, sekarang berkahidmat sebagai pemandu dan pengiring YB Ahli Parlimen Gopeng. Pengalamannya mengikuti ceramah digunakan untuk membalas balek hujjah dangkal UMNO BN. 

Hebat En Wahab, kita tabik dan hormat pada beliau. Berani tampil menegakkan kebenaran di majlis anjuran mereka. Diharap program2 yg seumpama ini, kena ada orang seperti EN Wahab Osman.

Takbir ! Takbir ! Takbir


 


misabah

31 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

ORANG MELAYU YANG BEGITU HEBAT, BEGITU HANDAL DAN BERKEBOLEHAN SEKADAR JADI PEMANDU KEPADA CINA JER..?

ITULAH PETUNJUK ALLAH. DEMIKIANLAH JUGA PAS BILA MENJADI KUDA DAP !

HE! HE! HE!

Anonymous said...

itu sahaja luncai boleh komen. sama macam beruk umno yang lain. tak sedar umno melutut kepada MCA yang hina hudud.

Najib pun tak berani nak tegur MCA.

Anonymous said...

Bang...
Ada Video tak?
Kalau ada memang cukup cun!
Kalau boleh masukkan dlam YouTube

Anonymous said...

Orang Melayu yg hafaz 30 juzuk Al-Quran kalau claim diri dia hebat- DIA MEMANG HEBAT.

Kalau 'berpendidikan' dan gunakan ilmu dia ada utk kebaikan ummat dan claim diri dia hebat- DIA MEMANG HEBAT

Org melayu yg takdak apa apa, baik ilmu agama atau pendidikan formal, dan bagi hujah kosong terhadap satu2 isu- DAN dia claim diri dia hebat- MEMANG DIA SEBENARNYA HAPRAK...

Itulah dia engkau, Luncai ...

Anonymous said...

Kita cabar ALahaI sI LunCAi bagi komen terhadap MCA yang berani menghina ISLAM... itu pun kalau berani la... cakap berdegar degar tapi tak ada tel**...

Anonymous said...

kalau pemandu sehebat itu..bayangkan lah wakil rakyatnya..bertambah2 lah hebatnya..bukan mcm puak sana tu pm nya pengecut..tada tulurrr..

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

DEMIKIANLAH PETUNJUK ALLAH. BILA GADAI AGAMA SETAKAT JADI DREBAR JER LAH...

Anonymous said...

jadi pemandu cina lebih baik! dari jadi pecacai umno yg ketika soi lek hena hukum hudud hilang kejantanan.

Anonymous said...

Biarkan luncai terjun dengan labu2nyer...he he. UMNO pening...xdpt nak pecahkan PAS & DAP tujuan utama utk pecah Pakatan. Sori le Luncai, ni tahun 2012, bukan tahun 50'an. Racist2 ni kami org muda x main la...Pakatan ni rock bro,UMNO ni outdated punye minda ler...cari ler cara lain kalau nak berkuasa pun. Intelektual la sikit, rakyat sekarang ni semua dah belajor tinggi dah canggih,..info dihujung jari...mana boleh tipu lg bro. Tak kan xda org intelek sikit kat dalam UMNO yg boleh berdebat dengan pembangkang Bro...Ni asyik MCA je yang berbunyik...Dr Mahathir. Mana leader2 UMNO ni? Emmm Najib bila nak debat dengan
Anwar ni?...kami rakyat tunggu ni,x rock ler bro...Rakyat nak dengar dasar kedua2 belah pihak...baru la adil...

Anonymous said...

orang gila cakap:
DEMIKIANLAH PETUNJUK ALLAH. BILA GADAI AGAMA SETAKAT JADI DREBAR JER LAH...

kita cakap:
DEMIKIANLAH PETUNJUK ALLAH.
BILA PORNSTAR CHUA SOI LEK HINA HUDUD, TAKDE SAPE DARI UMNO BANGKIT MEMPERTAHANKAN AGAMA - BAIK JAMIL KHIR, MASHITOH, PATUL BARI, KETUA PIMPINAN PRESIDEN UMNO SENDIRI DAN TERMASUK SI LUNCAI SEKALI

p.s. jadi drebar okay kalau kerja rezeki halal diterima ALLAh, tak macam puak biru

Anonymous said...

hina sangat ke jadi drebar..sekurang-kurangnye dia tak jadi macam pencacai yang suka buat fitnah tu

Anonymous said...

Bila seseorang berjaya bebas merdeka dari umno dia akan kelihatan hebat dan berfikiran waras. Apabila seseorang menjadi hamba kepada umno, dia akan bodoh dan bangan.

Anonymous said...

Si Luncai lupa...MCA dok perkuda UMNO.

Anonymous said...

Namapun luncai sesuai dgn akal 0

Anonymous said...

ada video?

Anonymous said...

Luncai sudah kena main sama itu pelakon tapi dia sendiri tak sedar.

Anonymous said...

Si Luncai tu bukannya tak tau UMNO diperkuda oleh MCA.Kan UMNO dak ketaq dulu bila MCA ugut nak keluar BN.Si Luncai tolong jawab,Hina sangat ke kerja sebagai drebar???Sebenarnya yang HINA SEHINANYA islah orang ISLAM yang BISU,PEKAK,BUTA bila orang MCA sekutu UMNO hina hukum islam.sampai pemimpin tertinggi korang pun langsung tak berani ulas.apatah lagi orang bawahan macam si luncai.Sumbat mulut dengan harta dan pangkat,MCA nak kata apa pun katalah.Allah dah bayar cash.UMNO duk canang merata,siang malam,hari2,nengatakan PAS diperkuda DAP,sedangkan UMNO sendiri yang sebenarnya diperkuda dan menjadi bahan pijakkan MCA...

Anonymous said...

wahai luncai tang mana salahnya seorang dreber, yng salah menyamun dan merompak duit rakyat apa hukum dlm agama? lebih gaik nko cuci tandas itu lebih mulia dari nko bercakap entah apa2

Anonymous said...

Tanya sikit...apa hukum menggunapakai agama demi kepentingan politik sempit. Hingga yg diharamkan NYA dihalalkan PAS demi kepentingan golongan tertentu dlm PAS. Sbgai contoh. Sila rujuk undang keluarga Islam diera pemerintahan PAS diTrengganu yg membenarkan suami meliwat isteri halal. Ianya tak salah. Tak payah susah2 nak nyanyi cerita kenyataan Chua Soi Lek kerana ianya hanya kenyataan belum buat apa2 pun. Berlainan dgn isu undang2 yg PAS lakukan ini dah terjadi enakmen pun....

Anonymous said...

Biar kerja pemandu, janji rezeki halal utk dibawa kpd anak isteri. Bukannya gah dgn pangkat tetapi deskripsi tugas sebenar ialah perompak, penipu dan penyamun iaitu ameno

Anonymous said...

Walau pun kerja pemandu tetapi otak beliau tiada korup. Kita tak mahu spt setengah orang jari telunjuk kelingking berkait, belakang ckp lain depan ckp lain KUNUN dia hanya makan spt org lain jugak mee sepinggan padahal anak pinak semua sudah kaya. Bila hadapi rakyat marhein mula lah tunjuk menangis KUNUN perjuangan bolum selosai, jauh malaikat 44 org mcm nih.

Anonymous said...

orang melayu macan Luncai inilah yg buatkan melayu terus mundur dan diperkuda serta diperbodohkan sama ada oleh umno sendiri ataupun MCA...

Anonymous said...

Anon 0929 ateh nih nampak nya golongan minat shit atau golongan LGBT. Kalau otak takda iman usahkan liwat bini liwat binatang pun ada. Undang2 islam bertujuan mendidik bukan nya hanya menghukum. Tapi kalau dah otak takda iman undang2 barat dipuji undang2 islam dikeji. Kalau tak caya tanya Imam porno CSL dan bekas imam TDM yg katanya undang2 hudud islam tak ujud melainkan dicipta oleh ahli fekah.

Anonymous said...

Korang dkt sini semuanya sudah diperbodohkan oleh paspb. Paspb sebenarnya berniat hendak mempromote lee boon chye, yb pkr gopeng aka majikan en wahab, supaya org cakap 'bagus en wahab ni berjaya ditarbiah oleh kafir pkr. Kalau mcm ni, pkr mesti rakan yg baik'.

Sorrylah paspb, aku ada member dlm pas yg bocorkan maklumat pasal modus operandi blogger pro pas mcm ko. So skrg, ko dah kantoi! Kih.. Kih.. Kih..

Anonymous said...

video ada? kalo takde tak pecaya.

Anonymous said...

Ada video x?? Klu ade lgi best..nk tgk gak nirr...

KesianSiLuncaiBaghaL said...

hEHEHEHE..

Magik-magik si baghal luncai dah tukau jadik onanimous
@19 October, 2012 17:44

Anonymous said...

Ha'a la..luncai kaldai ni da tukar jadi anon 17:44.. xdak teloq ka nyamar je..at least en wahab berani bercakap x pyh nk pakai topeng luncai la kan... thxokbai

Anonymous said...

Kot ye pun nak tabur fitnah jgn la smpai mcm tu skali…
Truk la beruk umno sekor ni ��

Anonymous said...

Itulah bukti betapa teruknya umno, bekas komando pun tak boleh nak cari makan, sehingga terpaksa bekerja dengan Cina, tak gitu...? Umno jaga kroni sudahlah biar kaya meliana.

Anonymous said...

encik wahab osman,kmando sejati.kami anggota 21komando,11RGK,PULPAK kem sg.udang,22 komando kem iskandar mersing,veteran2 kmando dan bekas2 anggota kmando tetap menyokong dmi agama,bangsa dan negara.perhatian!!! KOMANDO! KOMANDO! KOMANDO!