Friday, October 12, 2012

SUDAH PECAH!!! UMNO Kepala Batas di persimpangan tiga


Kepala Batas amat sinonim dengan Pak Lah......semenjak 1978 lagi beliau sudah jadi Ahli Parlimen di situ.

Kepala Batas dikatakan kawasan selamat bagi BN dan ramai orang sudah mula pasangan angan-angan untuk bertanding di situ.......kononnya siapa saja bertanding atas tiket 'dacing' akan beri pulangan yang lumayan.


Adakah ia menjadi kawasan selamat kerana Pak Lah yang kononnya dilihat sebagai 'Mr. Clean' bertanding di situ atau memang Kepala Batas adalah kubu kuat yang disokong oleh totok Umno sehinggakan kalau 'Pokok Pisang' memakai baju Umno sekali pun bertanding, kemenangan akan datang bergolek senang2?


Sesungguhnya kawasan itu belum teruji lagi semenjak 1978 dan PRU13 akan menceritakan segala2nya.


Oleh kerana cerita2 banyak mengatakan Kepala Batas adalah kerusi 'pasti menang' serta kerusi 'laluan langsung ke Parlimen' maka ramailah mereka yang bercita-cita atau memasang angan-angan dan sedang memabayangkan paling tidak menjadi Setiausaha Parlimen kalau tak pun Timbalan Menteri kalau2lah Umno/BN dapat kekal lagi dalam PRU13 nanti......di antaranya ialah Datuk Seri Reezal Merican, Ketua Pemuda Umno, Kepala Batas, bekas Adun Bertam, Datuk Hilmi Abdul Rashid dan Datuk Zainal Abidin Osman.  


Dikhabarkan Kepala Batas berada dipersimpangan tiga......sesiapa yang akan beri laluan maka lancarlah laluan 'trafik' di situ......dan Umno sentiasa dimurungi budaya 'tikam belakang'......siapa yang pandai bersilat akan pasti tercalon tapi belum tentu terpilih oleh pengundi di situ lebih-lebih lagi mantan Perdana Menteri Pak Lah dikatakan tidak terpilih kali ini.


Perlu diingatkan pengundi Cina menyumbangkan 21% berbanding Melayu 75%.......segala2nya tidak mustahil. [
sumber .]

al-brangionline:


Kepala Batas di simpang tiga.....amat berbahaya kalau laluan trafik tidak lancar.

No comments: