Saturday, November 10, 2012

GAMBAR PENCACAI UMNO!!! Kalau dikata macam beruk puak ni marah, tapi tengok la sendiri .......

RAKAMAN GAMBAR TIDAK BERDUSTA!!!!

Lihat dengan mata kepala sendiri bukan admin bercakap pakai air liur basi.

Beginilah gelagat dan perangai para "NGO" berdarah UMNO pekat kaw-kaw, apabila membuat demo.

1) Tiada sambutan    2) Menunjukkan isyarat lucah bagi meluahkan perasaan.

Apakah mereka fikir dengan cara begini maka berduyun-duyun rakyat diatas pagar akan menyokong UMNO?

Ianya lebih mencerminkan keperibadian UMNO itu sendiri.

Bila UMNO sudah nak tumbang maka para penyokong totoknya akan berasa resah gelisah, panik dan gundah.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB... PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGGG.OMAK KAU

24 comments:

Anonymous said...

btol3.. penyokong omngok mmg mcm tu.. bajet hebat.. padahal poyoo..

Anonymous said...

Gambar ni jer yg hangpa jadikan bahan..ermm..confirm dah takdak benda nak published..

Tengok gaya, pas yg nak tumbang ni..melayu islam dah pakat tolak hangpa..yg dok atas pakar dulunya simpati tapi la ni dah menyampah..dah tak boleh pakai sejak berkiblat pkr..pas=pkr..pkr=pas..parti sosial..
Dengaq le kelentong anwar tu..sokong le guan eng..

untung le kau guan eng oii..ada lagi melayu bangang dok sokong lu...

Amuraria said...

BERAPA BANYAK UMNO-APCO PUNYA NANGOI-NANGOI ? BANYAK JUGA NANGOI PENYOKONG TOTOK MACAM LEMBU KONDO TUNJUK MUKA :)KOMEN PUN MACAM LAHANAT TARAK OTAK ,ABU !

Anonymous said...

muka puak ni mcm penyangak....dah laa bodoh.. muka siallll... untung laaa umno dpt org yg bodoh mcm niiii

Anonymous said...

dalam umno skg tinggal orang yg bodoh bangang bengong bongok mcm lembu.otak kat lutut.amngok.

Anonymous said...

anon kedua 20:51 tu beruk umno yang terasa kah kah kah

Anonymous said...

Sudin dah bagitau lama dah...nie la binatang yang terlepas dari SARKAS...TAK UBAH MACAM BERUK MAT YEH..BEZA NYA BERUK MST YEH BAGUS SKET TAK PANDAI MELUCAH..BERUK BELAAN umNO (SARKAS) DULU KINI DAN SELAMANYA MELUCAH...

Anonymous said...

yg atas pagar ni lg menyampah dan menyumpah bila umno kecut telor ngan CSL yg terang2 menghina islam.

Anonymous said...

Tengoklah brape kerat yg tinggal lagi saki baki pencacai nih, lambat laun spesis ni pupus le. Yg masih tinggal tu biar le dia, mampus pun xrugi negara.

mak hang said...

Wah! Binatang ternakan PASPB bersungguh-sungguh mencaci anak-anak muda yang menentang lgbt dan pluralisme agama !!



Anonymous said...

oooiii mak hang baik pegi bg makan beruk UMNo/Bn yg berkeliaran tu.....dah lapaq kebuloqlah depa tu...hihihihi

Anonymous said...

Setuju PASPB published kan muka-muka penyangak ni ,,,,kerana kita akan lebih berhati hati lagi dan akan lebih kenal lagi model penyangak sampah hanyut kat negara kita, kita juga akan tahu daripada mana puak pencacai ni datang dan siapa pulak yg melindungi si baruah ni .

Anonymous said...

anak muda yang menentang lgbt bukan macam beruk umno

Anonymous said...

muka2 mcm ni menentang lgbt & pluralisme agama? lihat lah nur pada wajah2 mereka. bungkuslah pas/pr kali ni...

Lanvin Clichy said...

Banner free mkn free minyak free apa lagi beruk2 melompat la atas jlnraya

jat lembu said...

bukan macam BERUK tapi memang BERUK betul,tak ada otak....

Anonymous said...

Demo umno x dpt sambutan? Wahahaha... geli perut ak ni...

Anonymous said...

yang ada nur kata pencacai anwardol..tuh muka lim guan eng..
dulu betul le anak muda kesian kat anwar, kena arsenik..kena suntikan hiv..
BN/umno bagi pelajaran cukup kat anak muda..pasal tu ler bila semua AUTA anwar teserlah maka anak muda yg berakal pun beralih arah..
Kat semenanjung dah tak laku..tu yg la ni dok kalut dok menipu kat sabah sarawak pulak...
kesiannya pas..makin hari makin layu..pru13 ni toksah dok harap le pas lebih baik dari 2008 dulu..hanyutnya pas nih semua orang tahu..
entah2 kerusi titi serong pun hanyut..

Anonymous said...

Tak payah duk pegang baner lgbt n menentang lgbt leh wei puak umno.selama ni puak hangpa la yg selalu duk cipta perkara maksiat.lgbt tentang konon tp maksiat ttap duk bercambah.puak ni duk praja maksiat,konsert,arak,judi n berbagai2 lg.ada umno nak hapus benda tu semua.tambah lg ada ah.haram jadah puak ni.otak tarak pakai punya.

Anonymous said...

Lembu2 bodoh x berotak dok menyalak kt sini , korang x yah dok sembang pasal lgbt lagi kt sini , baru semalam jer lalu kt highway karak tue , besar2 banner ader konsert elton john , korang kenal x sape tue , kalau korang anak betul2 melayu islam sejati umno , korang bagitau kt aku sape yg menganjurkn program tue , sape yg luluskan beruk tue masuk malaysia , cakap sekarang

Anonymous said...

Sembang pejuang islam , kepala hotak korang pejuang islam , dalam islam x der pun isyarat terpuji yg korang dok buat tue , nabi x ajar pun semua tue

UAI said...

Apakah yang mau disampaikan oleh orang sebegini?

Ustaz Azhar Kemah Keming di Astro KLIK SINI

Iklan Jawatan Kosong Terkini KLIK SINI

siti zaidah Ahmad said...

kalu pun PAS kalah .... lum pernah pemimpin besar nak kerat telinga, nak kerat jari ke, nak kerat anu ker.......pemimpin umngok jer nampak ngok sbb pemimpin mcm pengikut jer kah kah kah

Anonymous said...

Jadi la dapat 50 hengget soranggg...