Tuesday, November 6, 2012

GAMBAR SEBAGAI BUKTI!!! Pendatang Burma sedang menunggu IC, BN gadai negara demi undi

Berikut adalah pendedahan berani mati oleh blog King Jason. Blog ni mendedahkan bukti bergambar susulan pendedahan di fb Shirley Gabriella (baca sini). Lihatlah bukti bergambar yang di dedahkan blog King Jason...

Skandal IC kepada PATI Burma di stadium Cheras?

Benarkah pendatang asing Burma di beri IC dalam projek memberi kerakyatan dan IC di Stadium KLFA Cheras? Berselindung di sebalik status pelarian United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) ? Jangan korang tanya bagaimana gua tau skandal projek MEMBURMAKAN negara kita,Tapi tanya kenapa semua ni berlaku dan mengapa pemimpin PR tak peduli isue nih?


Bolehka gua percaya skandal ni tidak mempunyai kaitan dengan PRU13 yang akan datang?Sepanjang gua berada di sana,dan menemuramah Burma2 ini,soalan gua berkisar kepada apa yang sedang mereka tunggu..jawapan mereka adalah sedang menunggu proses pendaftaran IC !! what the fuck !!!dalam hati gua rasa marah bila mengetahui projek kementerian BN nih..

So rakaman sulit video selama 10 minit adegan gua temuramah dan di halau apabila cubaan masuk ke dalam stadium ada dalam simpanan gua. Muka muka petualang Melayu yang menjadi pencacai regim BN tersimpan rapi dalam simpanan gua untuk backup gua sekiranya terjadi apa apa pada gua..


Isu ini gua dah tahu 1 hb lagi.. operasi ini melibatkan hampir 10 ribu PATI,sebab itulah proses ini memakan masa selama seminggu!!!

Burma burma... Burmalah!!!ha ha ha

mampus Melayu mcm nih...


Burma yang menanti untuk mendapat IC


Siapa BN untuk menang PRU sanggup
gadai kedaulatan negara !
Burma akan mengundi~ Tahniah
p/s : Wah.. best.. gua nampak kelibat ketua bahagian umno der!!siapa dia? biarlah jadi rahsia gua!!

Lagi Bukti Beserta Video :
SINI 

9 comments:

Anonymous said...

Kalau IC di berikan kpd orang Burma Muslim dia orang kaum rohingya agaknya

Anonymous said...

silap-silap BR1M pun boleh dapat....

Anonymous said...

bertambahlah rakyat malaysia......dok bela rakyat asing..

Anonymous said...

Itu bukan burma. Itu org karpal punya bangsa jugak.

Anonymous said...

beruk umno ni pun mungkin PATI juga

Ariff Abdullah said...

http://www.lifutushi.com/2012/11/pati-burma-dapat-ic-percuma-kat-stadium.html

riq_77 said...

tolonglah jangan fitnah....tolonglah. sampai program nak tolong saudara muslim kita pon korang nak fitnahkan. cukuplah dengan politik macam ni.... pernah tak korang pergi cuba membantu pelarian rohingya ni....tolonglah pergi. salah satu dekat belakang pasar borong baru selayang. dari korang sentiasa berprasangka buruk, fitnah sana sini, mari kita bantu sama saudara islam kita ni....

Anonymous said...

tolonglah jangan fitnah....tolonglah. sampai program nak tolong saudara muslim kita pon korang nak fitnahkan. cukuplah dengan politik macam ni.... pernah tak korang pergi cuba membantu pelarian rohingya ni....tolonglah pergi. salah satu dekat belakang pasar borong baru selayang. dari korang sentiasa berprasangka buruk, fitnah sana sini, mari kita bantu sama saudara islam kita ni....

riq_77 said...

tolonglah jangan fitnah....tolonglah. sampai program nak tolong saudara muslim kita pon korang nak fitnahkan. cukuplah dengan politik macam ni.... pernah tak korang pergi cuba membantu pelarian rohingya ni....tolonglah pergi. salah satu dekat belakang pasar borong baru selayang. dari korang sentiasa berprasangka buruk, fitnah sana sini, mari kita bantu sama saudara islam kita ni....