Tuesday, November 20, 2012

UMNO OH UMNO!!! Buat laporan murtad , baju tersembul lambang Salib.....

KOTA BAHARU, 20 Nov -- Kira-kira 15 anggota Biro Agama dan Ulama Veteran UMNO Kelantan tampil ke Ibupejabat Polis Daerah Kota Baharu bagi membuat laporan polis berhubung kenyataan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung isu murtad pada Muktamar Tahunan PAS Kali Ke-58 di sini, hari ini.
Kumpulan itu diketuai oleh pengerusinya, Mohd Noor Deris (empat kiri).


Konon nak cari publisiti dalam isu yang mereka sendiri putar belitkan,susah payah cai-cai UMNO buat report polis isu murtad konon-nya. Semua mereka ni konon-nya 15 orang dari Biro Agama dan Ulama Veteran UMNO Kelantan...tapi salah sorang dari mereka pakai baju ada tertera logo salib...


Adakah yang memakai baju tersebut bukan Islam...??


Inilah berkat doa " Ko BN ", segala tindak tanduk puak UMNO semakin menuju kahancuran...!!!!


Haram Memakai pakaian ada Lambang Salib, Syaitan dan jenama arak
KUALA LUMPUR – Pemakaian jersi bola sepak atau sebarang pakaian yang memiliki lambang salib, jenama arak dan imej syaitan adalah haram hukumnya dan boleh menjurus kepada perbuatan syirik.

Penasihat Majlis Agama Islam Johor (MAIJ), Datuk Nooh Gadot berkata, perkara tersebut ditegah oleh Islam dan perbuatan mengabaikan hukum yang sudah jelas boleh membawa umat Islam ke arah syirik.
 
Orang ni

8 comments:

Anonymous said...

perjuangan paspb tidak konsisten. kejap sokong sister nurul menyokong melayu diberi kebebasan memilih agama sehingga menggembirakan penganut kristian, tapi kejap kritik orang umno pakai baju ada lambang salib. abang nuar pulak kejap sokong lina joy murtad, tapi bila ceramah pas, dia cakap nak perjuangkan Islam. so, pas sekarang perjuangkan Islam atau kristian?

Anonymous said...

apabila pas mengkritik ahli umno memakai baju ada lambag salib, rasa macam ada yang tak kene, sebab anwaarinas dalam pas adalah antara perjuang kristianisasi yang plg kuat di malaysia. pemimpin tertinggi pas tidak berani menghalang agenda murtad dan membiarkan kristianisasi berleluasa. pemimpin yang menentang agenda murtad pulak dipecat. so, untuk mengelakkan pas mendapat malu, aku cadangkan paspb jangan lagi siarkan artikel yang macam ni.

Anonymous said...

beruk umno ni komen apa, berbelit2. mengaku je la geng ko pakai lambang salib

ko ni beruk umno yang dah mengaku murtad

Anonymous said...

hoi beruk kalu nak nasihat pi nasihat beruk2 umno yang lain

abah khalisha said...

hehehe..adehhh

McD Malaysia VS McD Luar Negara

Anonymous said...

Inilah manusia Bachol sangguP memperjudikan aqidah Demi Wang Dan pangkat.... Contoh macam Azhar Sulaiman Ramai rakan artis seangkatannya dah dpt Dato tapi dia masih blom berpeluang ..... Dgn cara ini confirm dpt Dato tak lama lagi.... Kita tunggu Dan lihat..

Anonymous said...

HA HA MURTAD..TAK LAMA LAGI KELUAR FATWA PELIWAT DAN PELAKON VIDEO LUCAH DGN AMOI CHINA ADALAH AHLI SYURGA..SIAP BERPELUK AKRAB SI ALAMAK DGN PAK SEKS NIE.BINGUNGNYA AKU DIPERBODOHKAN OLEH VVIP PARTI NIE..HA HA HA BODOH

Anonymous said...

Puak-puak umno/bn ni jiwa kotor..tak ada kerja lain...yang dia pandai hanyalah buat laporan polis. Kaji dulu apa yang orang cakap dengan teliti...jangan taksub sangat dengan umno/bn tu.., pemimpin makan isi tapi pencacai hanya makan kuah saja. mungkin mat nor deris setuju hudud pas masuk neraka dan hudud umno masuk syurga...sebab itu hudud umno tak diumumkan kerana itu hak Allah....