Wednesday, November 14, 2012

VIDEO PANAS!!! Rosmah bergoyang sakan, pencacai UMNO meleleh air liur

http://2.bp.blogspot.com/-3BHI2FOcByc/UKRpZEo_o_I/AAAAAAAAqEo/a66hmLl83LQ/s1600/Rosmah+menari.pngSungguhpun aku benci Tun Mahathir tapi aku tak tergamak nak kutuk Isterinya Tun Siti Hasmah, aku juga menyampah dengan Pak Lah tapi aku tak rasa pulak nak kutuk isterinya..

Sebab bagi aku, walaupun mereka itu merupakan wanita yang berada dibelakang kedua-dua mantan Perdana Menteri yang aku benci tu, mereka tidaklah gila glamour seperti Rosmah Mansor.


Selain dari terkenal dengan sifat borosnya, Rosmah Mansor juga dikhabarkan sering menyibuk dalam mesyuarat Menteri kabinet..


Ini pula adalah video Rosmah Mansor menarikan tarian Hindi dalam satu majlis entah dimana dan bila..


Rasanya dalam banyak-banyak isteri perdana menteri, Rosmah Mansor dianggap paling banyak menimbulkan kontroversi sama ada dari segi penampilannya, kemewahan luar biasanya dan paling jelek, apabila tanpa segan silu menari di khalayak ramai, walaupun menyedari dirinya isteri seorang pemimpin tertinggi negara!


Rosmah kelihatan asyik bergoyang sambil diiringi alunan muzik Hindustan bersama denga penari pengiring sempat dirakamkan salah seorang penonton yang hadir di majlis tertutup itu..ASD

30 comments:

Anonymous said...

Wasatiyah.hasil didikan memanda menteri.mufti2 duk nganga saja.makankedarah wang gaji mcn ni apa hukumnya harussani.klau cm ni bini pemimpin jgn harap yg di pimpin nak jd baik

Anonymous said...

beruk umno yang bercakap konon memperjuangkan Islam meleleh juga kah kah kah

Anonymous said...

Betina ni jugak yg bercium pipi dgn pelakon lelaki hindustan.tp para ustaz umno jadi kayu saja.laki dia buat basa saja.nak pangil apa tak twu laki dia.berok pun tau klu betina dia tak bk h org lain sentuh.

Anonymous said...

Dunia akhir zaman.. Rosmah menari hindustan. Abg nuar pun menari hindustan. Rosmah bercium pipi dgn pelakon hindustan, abg nuar balun pelakon porno chinadoll. Dua-dua tak blh pakai.

Anonymous said...

budak umno dh brani kutuk rosmah.menteri2 umno pun xbrani.hang xtkut ke?nanti njib xbg hang duit dh o.hang nk mkn mcm mana.eh,xpe,CSL ada lg.hang xkutuk dia kn.nanti dia bela hang pulak naa

Anonymous said...

Ketinggalan zaman betul paspb ni. Tu video zaman 2010 lah. Dah lama sangat dah tu. Video anu war belasah cina doll lagi latest.

Anonymous said...

Video abg nuar pakai pakaian hindu sambil menari masa deepavali ni paspb tak nak siarkan ke? Gempak woo.. Abg nuar pakai mcm ayah pin. Masa dia menari tu tak nampak sakit pinggang pun.. Tapi masa dia 'belasah' saiful hari tu dia cakap dia sakit pinggang

Anonymous said...

gambar najib jadi tokong hang ada simpan x whai bdak umno?lagi gempak o

rakab said...

Kenapa ASD keluarkan semula video tahun 2010 ni ??

Tak lain tak bukan ialah kerana nak mengalihkan perhatian ahli-ahli pakatan dari isu yang teramat panas ketika ini iaitu menghalalkan kesamarataan beragama oleh Nurul Izzah !!

Lebih-lebih lagi muktamar Pas sudah bermula..

kesiaaann ASD !!

rakab said...

PASPB tak mahu tayangkan semula video Anwar terkinja-kinja ketika meraikan masyarakat India waktu Deepavali dan Ponggal 2011 ??

Itu baru gempak !!

Anonymous said...

Rakab, bkn setakat depavali 2011, tahun 2012 ni pun anuwar terkinja2 mcm org giler dlm kuil. Kesian betul dgn paspb sbb takde idea nak buat fitnah. Lps tu terus ulang citer lama. Boring...

rakab said...

Anon 0053,

Pakaian Anwar di pesta Ponggal ketika itu dengan pottu di dahi serta aksi menyembahnya dikala mukanya diasap dengan api suci amalan agama hindu , menjadi inspirasi kepada blogger seperti PASPB dan ASD.

Hidup pemimpin agung Pakatan !!

macam ayah pin tapi dialah ayah Spin !!

rakab said...

betul laa non 0203....perangai diaorang ni makin lama makin teruk..!!

Nak perjuangkan Islam , apakejadahnya !

Anonymous said...

umno bn haram jadah parti syaitan memang gemar benda benda yang menyalahi hukum , anak pinak iblis katakanlah.

Anonymous said...

iyeke rakab dan anon umno.tentu korang bangga kan gambar najib jadi tokong dulu.besar dan tinggi o.sapa yg duk pi sembah?tak kan korang tak simpan gambar kot.pnyokong umno kena simpan.buat kenangan.ingat tokong,ingat najib,ingat umno

Anonymous said...

Anon 0250 mcm marah je... Jgn lah marah2 sbb kantoi takde idea.. He.. He..

Anonymous said...

Aku suka betul dgn abg nuar. Masa ceramah pas, dia kasi tazkirah. Masa perayaan deepavali pulak, dia pakai baju hindu, pottu di dahi dan diraikan mcm sami besar. Aku rasa masa krismas nanti mesti dia jadi father. Respect ada pelakon mcm ni

Anonymous said...

hang tak perlu rescpect lg anwar sbb dia bukan pmimpin hang lg.hang kena respect najib sbb hangpa ada tokong najib.tokong 1malaysia.hahaha

Anonymous said...

Anon 0326, ko salah org ni. Yg ko cakap tokong tu sebenarnya khalifah pas sendiri, khalifah guan eng lah.. Takkan lupa kot

Anonymous said...

tukar tiub remarks as dewa murujib

Anonymous said...

video 2010 ka... patut la nmpk slim sikit. skrg size rosmah kan dah mcm tong drum minyak 207litre, mesti kes terlebih makan hasil haram

Anonymous said...

anon 0622, tulah pasal. paspb ni bila dah takde idea, video lama pun dia ulang balik. ulanglah video porno abang nuar ke, atau rakaman suara abang mat sabun tengah 'ayat' normah ke. tak pun, gambar eli kangkang tengah beraksi ke, barulah nampak paspb ni bijak sikit.

Anonymous said...

Kejap anon kejap rakab, padahal pencacai yg sama…
Yela byk posting masyuk pun byk la kan cai umngok?

Anonymous said...

Huhuhu…
Pemikiran longkang cai umngok
Putar belit betul

Anonymous said...

Ye ka video tahun 2010, apasalah kita (Pakatan Rakyat) tak tahu ye? Maknanya puak-puak setan dikenali tahu video ni wujud cuma depa simpan buat 'private collection' alias takut diketahui umum... tapi apakan daya kantoi juga.... walau 2010 kalau citer pasal rosmah ... sentiasa 'evergreen'untuk pengetahuan rakyat. Contoh lain surat UMNO tahun 50an tentang Loteri Kebajikan... evergreen untuk pencinta Islam.

Buat apalah nak tayang video china doll yang dibanggakan oleh puak setan dikenali tu... bukannya abg nuar yang betul-betul berlakon... abg nuar apa buncit dah tu stail rambut masa tu pun lain... dah la tu video hitam putih macam gambar charlie chaplain... zaman blackberry, samsung dan ipad la... kasi color lah. Kalau Soi Lek walaupun hitam putih ok gak sebab memang Soi Lek pun.

Aku dok tunggu video hot Altantuya vs Najib je... kalau tak ada video, gambar pun jadilah janji color... nantilah kita tanya peguam-peguam dari Perancis tu..... tunggu.... mesti akan ada punya.

Anonymous said...

anon 0739, ko tunggulah video altantunya dengan najib sampai kiamat, memang tak wujud pun. dulu pun kantoi bila pkr cakap ada gambar, tapi rupanyer kantoi gambar photoshop.

najib pun dah bersumpah mubahalah lebih daripada sekali tiada kene mengena dengan altantunya. emm.. abang nuar tak berani bersumpah ke? orang tua-tua cakap, berani kerana benar, takut kerana salah.. he.. he..

Anonymous said...

Ada, insyaAllah ada... tak lama lagi keluarlah video tu. Paling-paling pun akan dirakam oleh cctv dan AES di Perancis. Nak lari mana... ada punya... insyaAllah. Sistem satelit perisikan Perancis takkan nak biar sahaja... pasti ada punya.

Anonymous said...

Bodoh x abes2 org2 umno ni...sumpah la walau seribu sekali...ingat ini zaman mcm citer p ramli ker...?bila ape yy dia sumpah tu x betul bumi akan terbelah dua pastu membenam org bersumpah tu..

Fakta= altantunya adalah antara 15 org delekasi malaysia ke perancis bg urusan pembelian kapal selam bila mana kerajaan perancis telah menemui 15 org senerai ini dlm siasat mereka di syarikat perancis di sana tp kan puak3 umno ni x ingat ke bila najib dulu pern bersumpah dlm masjid masa pilihan raya kecil permatang pauh dulu dlm sumpah tu si najib ckp dia x kenal & x pernh tahu siapa si altantunya...padahal time altantunya tu ada dlm senerai tu dia adalah menteri pertahanan yg bertanggungjwb dlm urusan ni,jgn jd bodoh la xkan si najib x pernh tau senarai tu...sbb tu ingt bersumpah tu bleh selesaikan dlm ke...bodoh2 org umno ni!!! Sekian

Anonymous said...

#sesuatu masalah...sekian

Anonymous said...

Anon 1127, ko percaya sgt dgn fakta abg nuar yg tak berani bersumpah dgn nama Allah? Dulu pun dia kasi ko fakta nak rampas putrajaya pd 16 sept.. Tapi rupanyer auta. Fikir2kanlah