Thursday, November 29, 2012

VIDEO TERSEBAR!!!! Mat Sabu arah jangan sokong pejuang yang menentang Bashar Al-Assad?

Satu majlis pertemuan diadakan antara Pelajar Malaysia yang menuntut di Universiti Mansoura Mesir dengan Kedutaan Malaysia Kaherah. 

http://1.bp.blogspot.com/-qQiccjNGCJ0/T8JmmIpwVxI/AAAAAAAAAQY/FrVUmIpFaHs/s1600/556216_419463674753579_1283798210_n.jpgDalam pertemuan tersebut ACP Ishak Mohd Jani yang merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer (PDRM), memberi sedikit taklimat tentang isu keselamatan, yg menyentuh tentang pendirian kerajaan Malaysia terhadap isu Syria. 

Teryata, mereka berpihak kepada kerajaan Bashar Al-Assad, bahkan ucapan ini disokong pula dengan ucapan Dato Duta Malaysia di Mesir.


Majlis tersebut diadakan pada 27 november 2012, di dewan Abu Nagah, U. Mansoura, Mesir.

(Yang berucap dalam video ini ialah :ACP Ishak Mohd Jani yang merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer (PDRM)) 


Rentasi87

4 comments:

Anonymous said...

memang dasar lidah bercabang2,sini cakap nn sana cakap lain..syaria bkn perang saudara la lol,syaria adalah perang agama,,jihad fisabillilah.

Anonymous said...

Apa kena mengena video ni dengan Mat Sabu?????

Anonymous said...

beruk umno tuduh Mat sabu sokong bashar asad tanpa bukti. nah sekarang bukti jelas siapa yg sokong bashar

Anonymous said...

bahaya tajuk isu ini..boleh menimbulkan pandangan negetif...isi tidak lansung menghuruaikan tajuk supaya orang yang tak tahu pokok pangkal isu ini tidak salah faham..

sekadar pandangan.