Sunday, December 16, 2012

WALAUPUN HUJAN!!! 30 ribu rakyat seluruh Perak hadir di Himpunan Kebangkitan Rakyat

Lebih 30 ribu rakyat daripada seluruh pelusuk negeri Perak memenuhi tapak program di Seri Iskandar, manjung bermula pada petang tadi walaupun terpaksa berada didalam hujan.
Puluhan ribu rakyat yang hadir ke program ini, jelas menunjukkan kebangkitan sebenar rakyat Perak yang sedang menantikan tarikh PRu 13 dan bersedia untuk menuju ke Putrajaya.

Himpunan kebangkitan ini merupakan penzahiran jentera Pilihanraya Pakatan Rakyat Perak yang bersiap-sedia menerima amanat pemimpin dan memikul amanah parti di semua peringkat.



Laungan "rakyat bangkit, tawan Perak, tuju Putrajaya" bergema setiapkali pimpinan utama dijemput berucap, ditambah dengan sahutan rakyat yang mahukan perubahan kerajaan zalim Umno/ Bn ini ditukar daripada tampuk pemerintahan dalam negeri dan negara.

Dato' Seri Anwar Ibrahim menegaskan kebangkitan rakyat diseluruh negara pada masa ini tidak lain adalah untuk melihat kerajaan umno/ Bn tumbang dan mengharapkan Pakatan Rakyat seterusnya akan menerajui kerajaan serta memastikan rakyat lebih terbela bersama Kerajaan Pakatan Rakyat. perakite





6 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

KEPADA SEMUA PEMBACA PASPB. AKU SAJA NAK BAGITAU, AKU HADIR PROGRAM NI...

TAK SAMPAI 10 PUN HADIR TERMASUK YANG SAJA SAJA DATANG NAK DENGAR TEMBERANG...

Anonymous said...

Kalau tak sampai 10 ribu pun tak pa..
mereka datang secara relahati...bukan macam geng hang...kalau tak bagi duit sorii
la.. porahhhhhh.

insafdoh67 said...

luncai. .. luncai.... luncai... wat malu je komen.... mcm ni jd cai.. dok rok cetong. perabis beras je... kih.kih.kih....

Deepak said...

paspb kata 30 ribu,...blog pakatan yang lain pulak kata hanya 20 ribu jer.....

inilah bukti blogger pakatan nak menipu orang,..satu kata banyak ni satu lagi kata banyak tu !

semua temberang !!

Anonymous said...

xkiralah 20 ke 30 ribu ke,ramai jgk kan.ko deepak sama luncai pi mampus dalam umporno

Anonymous said...

Kehadiran tak ada surat undangan + RM. Tentu la tak dpt agak dgn tepat. Tak de hal la tu....