Saturday, December 22, 2012

ZAMAN KHAN!!! Jejaka Pakistan jadi pilihan Umi Hafilda


Akhirnya anak dara sunti suci murni, Ummi Hafilda Ali 45 tahun Serikandi UMNO, akan bernikah dengan jejaka Pakistan Dr Zaman Khan 33 tahun dalam masa terdekat ini.

Semua pembesar negara dikatakan akan dijemput.

Ummi Hafilda memberitahu jejaka pilihannya ini 12 tahun lebih muda darinya mendapat restu dari ibunya Cik Tom yang mula menjalinkan perhubungan 3 bulan yang lalu.
OMAK KAU

30 comments:

Anonymous said...

selamat berbahagia umi hafilda. lebih sesuai kalau kau nikah dgn Dato Zaman Khan. takut kau tak dapat layan budak Zaman Khan ni baik2. nanti dia cari Umi lain pulak.

sri hartamas

Anonymous said...

Sbb dah takdok Malaysian nak buat bini..buat lauk ada.

Anonymous said...

Bagi kawin FREEE dgn dia ni pon aku tak ndak...tengok muka pon dah tak berselera...

rakab said...

Alhamdulillah!...setidak-tidaknya Umi berusaha menjadi umat nabi Muhammad yang baik.

Tahniah Umi Hafilda !

pengakuan bersumpah keempat Bala said...

Bukan macam ada orang tuu....dah berbini tapi cari chinadoll.

yang seorang lagi tu berhajatkan bini kawan sendiri,...sampai berbau mukanya !!

sedap mah !

Anonymous said...

kesian kat umi terpaksa kawin pakistan. melayu rakab tak mau ambil buat bini

insafdoh67 said...

Rakab depak mat ganja luncai & Co. Berhad.... Bukan nok wat bini mcm umi ni... Tuaaaa... Puteri ramai lg.. Ni ape barang expired doh.. Ke guane cai.. Masa Masuk dlm court.. Umi dgn Penulis kbo ada main doh... Main ape cai.... Aku dok faham. Cai... Kabo r ke aku nk tau... Ape itu suci murni.... Kih.kih.kih....

Anonymous said...

23.10,

Aku bukan tak hendak tapi kuota dah cukup !...hehehehe

Anonymous said...

23.19,...bukan 23.10

Aku bukan tak hendak tapi kuota dah cukup !...hehehehe

rakab said...

insafdoh67,

Isk, mana ada tua...45 tapi macam 30 jer...banyak kelebihan umi tuuu..

mu mano tauu,..mu budok lagi!
hehehe

Anonymous said...

Rakab selayaknya utk ummihabisdal.sama2 kali klentong n tak sedar diri.kwang3x.

insafdoh67 said...

Mu rasa doh ke.. Berapa kali test.. Mane... Aku nk tau gok.. Tua ke tua r jnji ada. Ke guane cai... Ada gambar video tak... Anto r nk tngok.. Budak bru nk belajor.... Kih.kih.kih...

Anonymous said...

rasanya ..liat sikit le....orang malaysia tak ndak dah kotai...he..he..

Anonymous said...

Kalo byk kelebihan apesal ko x kawin je ngan dia????

Anonymous said...

kuota dah cukup laa...berapa kali mau kasi tau?

Anonymous said...

insafbodo,..mu nok tahu mu tanyo mat sabu!...hohoho

Anonymous said...

orang cucuk ckit pn dah lalok beruk umno ni

Anonymous said...

...zaman khan ni adik Salman khan ke?...kahahkah....kita doakan supaya ummi dapat zuriat yang baik....jangan nak fitnah orang je..

Anonymous said...

Suci dalam debu...

insafdoh67 said...

ya keeeee... Berat nanang puok umno ni... Kih.kih kih.....

Anonymous said...

Aku kenal sangat mamat ni...good luck la ummi hafilda!!

Anonymous said...

senang jahanam

Anonymous said...

Dr ni fames giler kat jb.ramai la gak pompuan yg dah kena janji manismu dgn dr ni.pernah buat bisnes dgn kawan aku.byk gak la duit kawan aku habis

Anonymous said...

Ahad Oktober 18, 2009

Ummi Hafilda nikah ahli perniagaan Iran?
Ummi Hafilda dikhabarkan sudah berkahwin dengan ahli perniagaan dari Iran


PERSONALITI yang pernah menjadi saksi utama dalam kes kontroversi Datuk Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998, Ummi Hafilda Ali, khabarnya sudahpun bernikah dengan seorang lelaki separuh umur yang berketurunan Iran.

Lelaki itu khabarnya adalah seorang ahli perniagaan berjaya, bertaraf ulama dan berasal dari Teheran.

Menurut sumber yang menghubungi mStar Online, perkahwinan Ummi Hafilda Ali itu dilaporkan berlangsung sekitar bulan puasa tahun ini di sebuah majlis tertutup.

Ummi merupakan adik bongsu kepada selebriti Azwan Ali dan ahli politik yang juga naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali.

Namun menurut sumber itu lagi, perkahwinan itu telah dirahsiakan dari keluarga dan tidak mendapat restu dari ibu Ummi, iaitu Mak Tom.

Difahamkan juga, Ummi, 42, anak bongsu dari enam orang adik beradik, adalah isteri kedua kepada lelaki yang berusia awal 60an itu.

Usaha untuk menghubungi usahawan wanita itu bagi mendapatkan komennya tentang kesahihan berita ini, bagaimanapun tidak berjaya.

Anonymous said...

sumber sahih:
Wedding Reception- 18 Jan 2013- 8:30pm @ P.W.T.C

Nikah:
Kemungkinan pada 1 Jan 2013
Lokasi- Unknown or Johor Bahru

Sitiradhiah Omar said...

dr zaman khan tu sebenarnya...bukan mcm yg umi cakap....dia xtaw sebenarnya..hahaha..memang kesian...ummi

Sitiradhiah Omar said...

2-2- sama je perangai...dr zaman tu kawan i..i kenal sgt..neway congrates..

Anonymous said...

Dr tu penipu...kena tipu RM1000. Vit c pun tak pandai cucuk. Tangan bengkak dua hari, kesan 1% pun ta nampak

Anonymous said...

yeap doc tu ramai kenal,clinic at ampang park. I guess he nak perkembangkan business dengan client high profile kot...dr. penipu, soap RM15 pun lebih baik..

Anonymous said...

both deserve each other