Saturday, January 5, 2013

BERSIH RUMAH BANJIR!!! Rosmah nak berlakun la pulak.....


BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!!

Omakkau dapat rakaman gambar ini dari akhbar berbahasa Cina, China Press dimana Rosmah Mansor kelihatan seolah-olah sedang mencuci rumah salah seorang rakyat yang dilanda banjir.

Lihat, fikir dan nilai.

Nampak sangat Rosmah Mansor berlakun nak ambil dan pikat hati rakyat tetapi tak kena gaya.


Dia ingat rakyat ni buta mata tak boleh lihat, fikir dan nilai sama ada beliau bersungguh atau berlakun.

Dilantai langsung tidak ada nampak kesan kena banjir....Kering dan bersih.

Cukuplah dengan lakunan ini.... Rakyat bukannya bodoh....

INILAH DINAMAKAN MUNAFIK BINTI HIPOKRIT!!!!OMAK KAU

20 comments:

Anonymous said...

di lantai langsung takde kesan kene banjir? memang lah sebab dah dibersihkan oleh rosmah.. apa punya pemikiran dah..

Anonymous said...

pemimpin pas takde yang turun padang ke untuk bantu masa banjir? kalau boleh turun untuk mogok lapar dan demonstrasi, takkan takde yang ingin membantu meringankan kesusahan rakyat kot? cakap memperjuangkan kebajikan, masa nilah nak buktikan!

Anonymous said...

tutuplah aurat tu

Anonymous said...

beruk umno tentu suka tgk gambar rosmah tulun rakyat.

tak sedar kena temberang hidup2. badigol punya beruk

Anonymous said...

Tengok rambutnya....Hasan Ali, Harussani,Zul, Brahim...amacam..

insafdoh67 said...

Tak pe napok rambut... Dalam Umno mane ada halal haram... Aurat kecik punya kes je.. Mufti Umno tido lg dlm kemewahan.. Tak sedor lg dari tido... Tunggu 300 tahun lg baru bangun tido... Hasan.zul.Brahim. Nasa & frog group company tengah tunggu Iman Al Najib 3lobang turun dari langit dgn Ayah Pin... Kih.kih.kih... Siooooooot..... Piraaaaaah..

Anonymous said...

cai mst kempen giler pasal keperihatinan FLOM bantu cuci rumah mangsa banjir..sampai mati le cai2 akan kena tipu...

Anonymous said...

Nampak sangat brlakon...inilah wajah idola n pujaan caicai umngok.
Mreka rela dprbodoh n dtipu hidup2 demi mmprtahankan sikatek ini.

azman kamarul said...

takdir Alah menjadikan pencacai umno gelap mata kepada kebenaran. Marilah kita berdoa agar kita tidak dijangkiti penyakit umno tu dan jangan lupa tolong doakan mereka mudah-mudahan Allah beri petunjuk kepada mereka.

Anonymous said...

Sibuk fasal rambut, tapi murtad dibiarkan. Bagus la tu!!!!

Anonymous said...

Tak tutup aurat haram! Biarkan orang islam murtad halal! Biarkan orang kafir guna kalimah Allah dgn agenda tersembunyi halal! Adoii, apalah nasib umat islam !

Anonymous said...

bodoh punya beruk umno tak tahu hukum orang kafir guna kalimah Allah.

hoi beruk, kita guna hukum Allah bukan hukum umporno

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

BINI HAJI HADI MANA BOLEH TURUN. RAMAI. TAKUT BERKELAHI SESAMA SENDIRI KAN SUSAH TU...MADU TIGA.

Anonymous said...

Engka ni luncai bwak taubat la.tak yah duk sokong benda tak baik.yg hang duk sokong barang tak tutup aurat tu tak dapat saham ka untuk akhirat

Anonymous said...

Engko heboh hal tak tutup aurat. Hal orang islam nak keluar agama dan murtad kau okay! Hal orang kapir nak tipu generasi baru Islam dgn guna kalimah Allah kau okay! Yang kecik nampak, tapi yang besar tak nampak! Habis la mcm ni Islam kalau umatnya tak dapat beza antara yg berat dgn yg ringan.

Anonymous said...

budak-budak pas ni suka cakap perkara remeh macam rambut palsu rosmah berbanding fatwa sesat hadi awang !

Anonymous said...

Kalau mahathir kata nikah orang pas tak sah, sembahyang imam pas tak sah, sembelihan orang pas haram dimakan,...agak entah macamana punya gemuruhnya jeritan orang pas ??

Anonymous said...

HOI BERUK , KENAPA UMNO TERASA KAFIR?

Anonymous said...

umno tuduh pas sesat, pas tak kisah sebab tahu itu fitnah umno.

bila ust hadi bagi tahu tak perlu masuk agama lain. kita boleh kafir jika pisahkan agama dengan politik.

Jika umno tak pisahkan agama dengan politik maka umno tak kafir, tapi kenapa umno terasa kafir.

Anonymous said...

sape makan cili ,dialah terasa pedasnya