Monday, January 7, 2013

KASIHAN FATHUL BARI!!! Letak nama penceramah UMNO orang tak mari, letak nama penceramah bebas pun orang tak mari


Ini bukan kisah dongeng atau direka-reka....Tetapi cerita bergambar sebagai bukti nyata.

"Ulama" Muda UMNO yang paling tersohor seantaro dunia, Ustaz Fathul Bari bin Hj Mat Jahya kini dilihat seolah-olah berasa malu namanya dikaitkan dengan UMNO.

Ini jelas dengan sebidang kain rentang dalam Ceramah ISLAM ISU & CABARAN SEMASA KEMANA SELEPAS PRU 13......Pada 4hb Januari 2013 yang lalu di Perkarangan SK Assam Jawa.... Beliau dihebohkan sebagai penceramah muda "BEBAS" dan bukannya "ULAMA" MUDA UMNO.

Untuk tujuan apa penganjur boleh lakukan sedemikian rupa?

Adakah Ustaz Fathul Bari sudah berasa malu menjadi ahli UMNO atau penganjur merasakan tidak mau namanya dikaitkan dengan UMNO lagi gara-gara serangan ganas yang tidak berilmiah dengan adab sopan sebagai ilmuan Islam dengan menuduh para Ulama Besar dunia sebagai sesat?

Atau sebagai cara tipu helah nak menipu orang ramai supaya datang beramai-ramai.. Sebab sudah menjadi rahsia umum.. apa jua ceramah anjuran UMNO sama ada politik maupun dakwah jika dikaitkan dengan UMNO kehadiran cukup hambar dan sepi.

Itu pun kehadiran tetap juga sunyi sepi dan hambar!!!!!!

UNTUK MAKLUMAN... USTAZ FATUL BARI MAT JAHYA INI LEBIH UMNO DARI UMNO....SATU DUNIA TAHU DIA NI AHLI UMNO YANG PALING TOTOK LIAT.Omak Kau

2 comments:

Anonymous said...

Yela..ada ke kata zikir munajat imam shafie sbg mengarut.. Mazhab laenla kot mamatni.. Bodddoooo

Anonymous said...

Inilah dia ceo ILMU - institut latihan menyesatkan umat.