Wednesday, January 16, 2013

LISTEN..LISTEN..LISTEN!!! Wanita UMNO sokong Sharifah Zohra namun ceramahnya dibatalkan takut diprotes

Ceramah akan datang yang akan menampilkan penceramah kontroversi Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin, bertajuk "How To Make Your First Million" telah dibatalkan, kata penganjur, Rabu.

Sharifah Zohra menjadi perhatian awal minggu ini selepas video beliau berkeras dengan seorang pelajar tahun kedua jurusan undang-undang semasa forum di Universiti Utara Malaysia (UUM) tersebar di Facebook dan lain-lain rangkaian media sosial.

Penganjur Lina Ahmad berkata polis telah memberi cadangan supaya ceramah tersebut dibatalkan, selepas terdapat beberapa rancangan mengadakan protes terhadap Sharifah di luar venue, di Kuala Lumpur pada 26 Januari ini.

"Jawatankuasa membincangkan pro dan kontra, dan memutuskan jalan terbaik ialah membatalkannya," kata Lina, yang enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

2 comments:

XUMNO said...

Sombong nya lembu betina UMNO ni! Nampak macam mengandung tu...nanti kok mengenan anak tu, jangan salahkan tuhan.

Anonymous said...

...kasarnya BAHASA ...mak cik....kalau iyepun, bersederhanalah kerana jika makcik menghayati dan mengamalkan tuntutan Islam, takkan begitu cakapnya...berlaku adil lah dlm memberi hujah...bukan ya sampah...