Friday, February 1, 2013

DEBAT SYIOK SENDIRI!!! Noh Omar Ov Hasan Ali dikerumuni wanita UMNO



"Debat" JOM TOLAK PAKATAN antara pendebat terhebat, terunggul dan tersohor Noh Omar, Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor dengan Presiden NGO Islam, Melayu dan Raja, Tiga Jalur, JATI, Hasaan Aqidah Ali di Sijangkang, Kuala Langat Selangor telah berjalan dengan sambutan cukup "hebat".


 
Hadirin kebanyakannya ialah wanita UMNO.

Apa yang jelas "DEBAT HEBAT" tersebut bolehlah dirungkaikan sebagai bukannya JOM TOLAK PAKATAN tetapi lebih merupakan JOM KEKALKAN PAKATAN.

Intipati cercaan kedua "pendebat" seperti dijangkakan ialah 1) Kalimah Allah  2) Isu air  3) Janji Warga ibu tunggal tidak dilaksanakan  4) PAS jadi kuda tunggangan DAP

Ingatkan macai-macai UMNO yang berhujah sedemikian rupa...Pemimpin tinggi mereka pun otak lebih kurang sama juga.

Rakyat dah muak, jijik dan naik muntah dengar hujah-hujah bertaraf sampah dari pemimpin-pemimpin UMNO.

Rakyat secara keseluruhannya sudah bertekad mau melakukan perubahan.. Maukan supaya UMNO menjadi pembangkang selepas PRU 13.

Nasihat Omakkau.. cukuplah membuat fitnah...Kedudukkan UMNO pasti akan berubah.OMAK KAU

2 comments:

Anonymous said...

Puak-puak ni macamlah cerita kartun..buat kerja tak masuk akal..Penjahat yang tanya soalan, perompak yang jawab..Kan tak masuk akal...Yang mendengar pun sama, diperbodohkan oleh mereka.Kalau nak tahu maklumat sebenar dan nak selesai masalah buatlah perbincangan dengan kerajaan selangor. Jangan biarkan sayaitan bersarang dalam hati kita, sehingga tidak mahu mendengar penjelasan dan pandangan orang...main politik ada batasnya. kalau jasad dah terbujur kaku..semua itu tiada gunanya kecuali kebenaran sahaja yang berguna..fikir-fikirkanlah wahai orang yang suka bermain politik !!!!

Anonymous said...

Paling baik untuk Malaysia ialah debat antara Anwar dgn Najib. Biar rakyat yang buat pilihan lepas itu. Dua-dua ni bukannya pandai debat, buat malu je.