Tuesday, February 12, 2013

KANTOI!!! Pemimpin UMNO, potong kuku pun upah awek Cina




Akhirnya, Syed Saifuddin Syed Harman pun memberi dan membuka PELUANG SELUAS-LUASNYA kepada para pecacai Pakatan Rakyat untuk membelasah dan menyamakannya dengan perbuatan maksiat yang amat keterlaluan serta tidak selayaknya buat seorang pemimpin masyarakat.

Dengan kata lain, Syed Saifuddin Syed Harman yang juga merupakan Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan dan salah seorang panel pemikir JASA, merupakan cerminan kepada UMNO yang gemar melakukan maksiat.


CUCU TOK WAN MEMBELA PIMPINAN (USTAZ) MEREKA BUAT MAKSIAT!!!


Adakah mereka lebih layak dan lebih mulia berbanding Syed Saifuddin sehingga perbuatan Syed Saifuddin sahaja yang dikecam tetapi tidak para pemimpin Pakatan Rakyat itu, bahkan kegiatan haram, maksiat dan pembawa bala membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat, kerapkali dibela dan diberikan pelbagai dalih, dalil dan alasan!

Hina sangat ler pi urut kaki yer? Yang urut benda-benda aloh dalam bilik hotel dan berbogel tu, tak hina yer?

INI PULA JAWAPAN TUAN PUNYA DIRI
tranungkite



3 comments:

Anonymous said...

Yang haram jelas haram, tak kira siapa pelakunya ...
Jadi jangan berdolak dalih...
Adakah anda akan berdolak dalih di hadapan Allah di Mahkamah Allah nanti....

Anonymous said...

taik ngko! jawapan paling bodoh aku dgr..

Anonymous said...

Inilah contoh Melayu UMNO yang tak sedar diri.....kuku dah makan bubuk pun ada hati nak suruh orang tolong potong....hampeh punya orang....Nape punggung pun tak suruh orang tolong cuci. Inilah masalah orang-orang UMNO tak pernah nak sedar diri dan sedar kesilapan sendiri....yang dia orang tahu hanya salahkan orang lain.
Selagi UMNO masih simpan Tahi-tahi ini maka tak mustahil BN akan BUNGKUS dalam PRU13 nanti.