Friday, January 17, 2014

HIMPUNAN SEKANGKUNG!!! Lebih 30 0OO hadir, hampir 100% penyokong dan ahli UMNO

Bertempat di Sunway, Bukit Mertajam, Pulau Pinang, pagi ini telah berlangsungnya satu perhimpunan dari macai-macai UMNO,  pembela Najib Razak membantah tindakan ADUN PKR Machang Bubuk, Lee Khai Loon dan kuncu-kuncunya yang dikatakan kononnya melakukan kerja biadap menyumbat kangkung ke dalam mulut patung menyerupai Perdana Menteri DS Najib Tun Razak.

Kehadiran yang tidak sampai 300  orang, hampir 100% penyokong dan ahli UMNO.

Tidak nampak langsung seorang kelibat yang bergelar pemimpin UMNO di perhimpunan menentang penghinaan terhadap PM .. mungkin mereka sedar .. jika hadir akan menghina diri mereka sendiri.

Melayu Penang hidup macam kangkung warisan pemerintahan BN

Maunya tidak rasa malu dan terhina .. lihat sahaja bahasa poster jemputan yang cacar merba bahasanya... Tahun pun silap... Sepatutnya Pantang maut sebelum ajal tapi depa tulis pantang ajal sebelum maut.

Cakap berdegar dikaca TV dan media .. apabila tiba masa untuk berlongok nyatakan sokongan dan bantahan batang hidup dan bayang pun tak nampak ... Jelas betapa mudahnya para macai UMNO dikangkungkan oleh pemimpin mereka.

Malang sungguh nasib badan Najib kini .. bila memerlukan para hulubalangnya datang untuk membela tidak ramai mana pun yang datang dan sudi untuk berlonggok
.RM

4 comments:

Anonymous said...

Takde pulak diorang nak buat diDataran Merdeka. Tapak futsal pun diorang boleh buat tak ganggu orang ramai. Pembangang bahalol suka protes ditempat tumpuan orang ramai dan menyusahkan hidup orang ramai.

Anonymous said...

MELAYU BODOH.PEMBUNUH ALTANTUYA NAK DIBELA BINI CURI DANA NEGARA NAK DIBELA.ITU SEBAB NYA INI KALI KALAU NAK DEMO BUAT ALA THAILND.KAMU NAK BAWAK ABANG KAMU BALIK KE THAILAND KAMU MAKAN RASUAH MELAYU BODOH BELA ORANG MAKAN RASUAH

Anonymous said...

kangkong dah turun pun masih nak buat demonstrasi kat tapak futsal ker? Derang nak kangkong free kot...

Unknown said...

bughah juga tu .....!!!