Tuesday, April 15, 2014

CARA FITNAH ANWAR!!! Kini As Sisi tiru cara yang sama terhadap Dr Morsi

Penipuan yang dilakukan oleh kerajaan Kudeta dan badan kehakiman mereka, apabila satu perbicaraan yang melibatkan Dr Mursi telah diselewengkan oleh badan kehakiman.

Pihak kehakiman dan keselamatan kudeta telah membawa "Dr Mursi" yang lain (pelanduk dua serupa) ke mahkamah dan menyamar menjadi Dr Mursi yang sebenar dengan menghadiri perbicaraan yang melibatkan dirinya.

Sewaktu perbicaraan itu dijalankan, Dr Mursi yang menyamar itu langsung tidak bercakap, membantah, melawan atau memberikan reaksi serta tindak balas sepanjang perbicaraan itu dijalankan.

Hal ini, dijelaskan lagi oleh anak perempuan Dr Mursi sendiri iaitu Alshymaa Mohammed Morsy, apabila beliau menulisnya di laman FB kepunyaan sendiri dengan mengatakan :



"Gambar di sebalah kanan ini adalah ayahku manakala di sebelah kiri itu bukan ayahku, aku amat yakin... Lihatlah dengan baik, yang di dalam perbicaraan itu (gambar sebelah kiri) bukannya dia, dia adalah seorang individu yang seiras-iras seperti ayahku. Dapat kita bezakan apabila dilihat ia adalah dua individu yang berlainan dan yang didalam kurungan itu bukanlah Presiden Mursi !!!!!!

#Dimanakah Presiden yang sebenar?
#Dia berada dalam tahanan orang pengkhianat
#Apakah yang berlaku pada beliau?
#Dr Muhammed Mursi bukanlah dari tahanan.

#PRAYFOREG529

Sumber : Alshymaa Mohammed Morsy (FB anak perempuan Dr Mursi) / Malaysians 4 Egypt - M4E
#mesirkini
#R4BIA

No comments: