Saturday, January 22, 2011

6 pegawai khas untuk Ro$mah, sebuah pejabat di JPM

Rosmah Mansor Ada Pejabat Haram Di Putrajaya

Carian di laman sesawang rasmi Pejabat Perdana Menteri telah membuktikan buat pertama kalinya isteri Perdana Menteri memiliki pejabat sendiri di Jabatan Perdana Menteri. Lengkap dengan gelaran haram, First Lady of Malaysia (FLOM) Rosmah mempunyai 6 orang pegawai khas yang bertugas mengatur 'gerak kerja' Rosmah

Tindakan melampau ini wajib ditentang habis-habisan kerana gaji para pegawai tersebut dibayar oleh wang rakyat sedangkan Rosmah tidak memiliki apa-apa kuasa berdasarkan kepada peruntukan undang-undang dan perlembagaan negara.

Sudahlah duduk di pejabat secara haram, ada gelaran haram, apa nak jadi dengan isteri Perdana Menteri ini? Pemimpin-pemimpin BN sudah buta ke? Atau sudah gila? Takkanlah seorang politikus BN pun tidak berani menegur tingkah laku songsang Rosmah ini?

Takkanlah semuanya sudah jadi pengecut yang hanya pandai membodek dan menikus sahaja? Mana pendekar keris kontot Hishammuddin Hussein? Mana Ibrahim Katak Pekasam? Takut dengan Rosmah ke?

Sila klik di sini untuk maklumat selanjutnya.

Pejabat Haram Isteri Perdana Menteri

Hubungi pegawai di atas untuk membuat temu janji dengan Wanita Pertama Malaysia, Raja Permaisuri Agong Tuanku Nur Zahirah Datin Seri Rosmah Mansor...Sumber BlogMarhaen

No comments: