Wednesday, February 23, 2011

Betulkah Umi Hafilda kahwin ikut cara Syiah dengan orang Iran ?

Gempar! Ummi Hafilda sudah berkahwin?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjwgdY60kV2eCNcKPHYoSq_RKRu9EJyOutr998ADrqWjy00IP_9NRxUGjXo1-JC0uP0xJ8hsBrodVqmzdf9Zx8PuFL4b6RJ5PORhtfd_v64PeUs2YbO3vdArQt7zGmh1LSvHVlO4V6xpVI/s1600/P1020727.JPGDi dalam sebuah ceramah Ummi Hafilda di Batu Gajah baru-baru ini, pengerusi majlis berberapa kali menyebut Ummi Hafilda sebagai "puan" untuk mempersilakannya naik ke pentas untuk berceramah sebelum kemudiannya pengerusi tersebut memanggilnya sebagai "cik" [Ummi Hafilda].

Mungkinkah pengerusi majlis tersebut sudah sedia maklum bahawa Ummi Hafilda sebenarnya bukanlah seorang anak dara?

Di dalam sebuah email yang ReJaM© terima, seorang pengirim yang mendakwa memperolehi maklumat sahih dari orang yang rapat dengan Ummi Hafilda mendedahkan bahawa Ummi Hafilda sebenarnya pernah berkahwin dengan seorang pegawai tinggi kedutaan Iran bernama Mohammad Mehdi Zahedi.

Pengirim email ini mendakwa perkahwinan tersebut dilakukan mengikut cara amalan Shia'ah yang jelas sekali bertentangan dengan amalan biasa majoriti umat Islam di Malaysia. Di bawah ini screenshot email yang dimaksudkan.

Pihak berkuasa termasuk JAKIM diminta untuk menyiasat dakwaan ini! Jika benar Ummi Hafilda menjalankan upacara perkahwinan yang bertentangan dengan ajaran Islam, maka perkahwinan itu dianggap tidak sah dan membawa kepada perbuatan zina maka beliau wajib dihukum mengikut undang-undang syariah yang sedia ada!

Sebelum ini UMNO online dengan bangganya melaporkan bahawa suami Ummi Hafilda yang digelar Duta Besar Iran mengiktiraf UMNO sebagai Parti Islam walaupun jelas sekali parti ini "memperjuangkan Assobiyah" yang ditegah di dalam Islam [Umno Online]

Patutlah ada Duta Iran yang memuji UMNO kononnya sebagai Parti Islam yang konsisten di persada Antarabangsa, rupa-rupanya Duta Iran ini pun puak-puak diorang juga kah kah kah.


ReJaM© "Nantikan pendedahan seterusnya..."

1 comment:

Anonymous said...

PRIMADONA NI LAIN MCM CITARASA NYA... GLOBAL SIKIT... AGAKNYA INI YG DIKATAKAN MELAYU GLOBAL OLEH PM NAJIB UMNOAPCO.....HEHEHEHEHE