Thursday, March 3, 2011

Nak tahu sebab apa menentang Umno adalah amalan yang mulia, mai baca

Menentang UMNO adalah amalan mulia!

Ramai Melayu Umno menganggap, kalau anda menentang UMNO maka anda adalah pengkhianat bangsa Melayu. Benarkah dakwaan tersebut?

Tunku Abdul Rahman, Bapa Merdeka, telah menolak untuk bergabung dengan UMNO pada tahun 1988, seperti yang dilakukan Tun Hussein Onn. Jangan lupa, bahawa pengasas UMNO sendiri, Onn Jaafar juga keluar UMNO!

Ketiga-tiga mereka meninggal dunia di luar UMNO. Mereka tidak mahu ada kaitan dengan UMNO.

Mereka pergi ke kubur mereka dengan membenci UMNO , dengan keyakinan bahawa UMNO tidak lagi seperti mana UMNO yang mula ditubuhkan dahulu.

Onn Jaafar,Tunku Abdul Rahman dan Tun Hussein adalah negarawan ulung negara. Dan mereka ini diakhir hayat mereka berpaling dan keluar dari UMNO.

Apakah orang-orang UMNO berani mengatakan bahawa ketiga-tiga negarawan ulung tersebut pengkhianat bangsa Melayu?

Terbukti bahawa menentang UMNO bukan satu kerja khianat.PAS menentang UMNO kerana mahu menyelamatkan bangsa, ugama dan Negara dari cengkaman kezaliman UMNO yang sejak sekian tahun memerintah Negara.

alhusseyn

4 comments:

otaklunyai said...

Dah jatuh hukum WAJIB Bro... menolak golongan sesat yg memudaratkan akidah dan ummah... WAJIB!!!!

Anonymous said...

Marilah kita bersama-sama menolak Parti Ajaran Sesat. WAJIB!!!!

Anonymous said...

Anon umno tahu itu je, baca pun tidak artikel tu. pakai buat komen bodo umno. dasar penyedut kentut Ro$mah

CASTILO DELTA said...

UMNOAPCO MEMANG PENGKHIANAT KPD MELAYU.. DI MANA LESAPNYA RIZAB MELAYU... MENGAPA MELAYU KELANTAN DAN TRENGGANU DIANAKTIRIKAN? KEMANA PERUNTUKAN SAHAM UTK BUMIPUTRA, BIASISWA UTK BUMI DIKURANGKAN... HANYA MELAYU BERJIWA HAMBA, MENTALITI SUBSIDI DAN TONGKAT AJE MASIH SOKONG UMNOAPCO... WAJIB DINYAHKAN PADA PRU13 NANTI. DAN TUNAS2 DIRACUN HINGGA TAKAN ADE LAGI CWGN UMNOAPCO...