Saturday, March 26, 2011

"Pada 21 Februari lalu, saya ada di rumah Anwar"

Mustahil Anwar terlibat

http://1.bp.blogspot.com/_WRHWZHcvecs/S4n-VM4tLTI/AAAAAAAADTA/Reor3OKOCUo/s400/25022010249.jpgKUALA TERENGGANU – “Mustahil Anwar terlibat video salah laku seks memandangkan saya bersama beliau pada petang hari kejadian,” demikian kata Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Dungun, Abd Rahman Yusof.

Beliau berkata demi-kian ketika mempersoalkan video salah laku seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.

Abd Rahman menganggap isu yang kononnya dibongkar satu kumpulan diketuai Datuk ‘T’ itu hanyalah fitnah sambil menyifatkannya melampau dan melebihi had.

“Pada 21 Februari lalu, saya ada di rumah Anwar kerana terlibat dengan mesyuarat staf bagi tujuan pengurusan program pada bulan itu dan Mac ini. Jadi bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku, sedangkan kami bersama,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Seorang individu menggelari dirinya Datuk ‘T’ mendedahkan kepada media didakwa rakaman video salah laku seks pemimpin tertinggi PKR di hotel.

Rakaman berdurasi 21 minit itu menunjukkan individu terbabit mengadakan hubungan seks dengan pelacur asing, dirakam pada 21 Februari lalu.

Abd Rahman turut khuatir sekiranya semakin ramai orang Islam di negara ini ‘difasikkan’ berikutan fitnah yang dilempar terhadap Anwar.

Beliau turut difahamkan bahawa video itu hanya merakam individu dikatakan Anwar dari pandangan tepi, selain bentuk badan tidak menunjukkan bahawa ia adalah Anwar.

“Saya bimbang orang ramai yang percaya dan menyebarkan perkara sedemikian boleh termasuk golongan fasik,” katanya.

13 comments:

Anonymous said...

Penykong-penyokong tegar UMNO akan dapat dividen saham yang dilaburkan oleh Datuk T di firma Fitnah Video tu di Padang Mahsyar kelak. Sabarlah masa tu akan tiba juga nanti.

Anonymous said...

Tom said:

hahaha.....penyebar video lucah itu akan dihumbankan ke dalam neraka bersama sama dengan lelaki yg berlakon itu....
banyak lagi video lucah kat chow kit sana....ada jugak yang muka mcm najib....aku nak buat bukti yang najib jugak pelakon seks macan anwar...cuma anwar ni kaki jubur saja....sebab tulah mat sabu gelar anwar al-juburin..... dan karpal singh antara individu yang dedahkan kes salahlaku seks anwar sebelum tun mahafiraun mahathir ambil tindakan memecat aNU-war aljuburin

Anonymous said...

Ada tom kesah sebab tom orang kapir. mana ada isu dosa dan pahala

Anonymous said...

Bersumpahlah wahai Abd Rahman Yusof bahawa pada waktu kejadian yang dirakamkan, kamu memang berada bersama Anwar. Bukan sebelum dan bukan selepasnya.

Tetapi sia-sia sahaja menyeru orang PKR ni bersumpah kerana mereka bukannya percaya kepada sumpah-sumpah ni.

Anonymous said...

anony...sikt2 sumpah...aku tau hg tu umno..perangai umno mmg gitu..pi balajr dulu cara cara sumpah..bukan mcm najib..sumpah tepi jalan..tu pun abis org umno percaya....

ALahaI sI LunCAi said...

TAK USAH SURUH MAMAT NI BERSUMPAH. DIA CAKAP BENAR. PETANG TU DIA BERADA DI RUMAH NUAR.

NUAR BERADA DALAM RAKAMAN TU PADA WAKTU MALAM.

SO, TAK ADA ISULAH..

Anonymous said...

hang lagi la bodo luncai, fitnah jadi makanan bohong jadi minuman, dosa pahala tak kira.

Anonymous said...

Si luncai mmang begitu selalu terjun dgn labu2nya.... Keceburrrrrrrrrrrrrr....

Sumpah2 ni kerja org jahil. Kalu betul nak DSA brsumpah kena guna mahkamah syariah.

masalahnya mahkamah syariah di halang dari berfungsi.

Tak apalah semua saluran ditutup lama2 kembung bnyak sngt taik tunggu saja meletop..

Masa tu busuknya busuk lagi membusukan. Tunggulah harinya pasti tiba dimana segala kebusukan itu akan bertaburan bersepai kat pemimpin2 umeno yg dulu kini & selamanya alahai tak ada ingat lain ingat sex aja.....

Anonymous said...

ooooi berukkkkkkkkk jangan dok jadi pelakon le macam anwar....siap kooo nanti dengan ko ko sekali dibalas buntut mu.....mu jgn dok tipu le....jaga la anwar al juburiiiiiiiiiii.....keluar kunyitt baru tauuuuuu..
dari : Bekas Penyokong mU...pirahhhhhh

Anonymous said...

taubatttttttttttt lahhhhhh
dah kaki ....tauuubatttttttt
kesian dekat bini dan anak2 hang tu..nuar ooooi..ada juga sanggup mengaku ada bersama anwar...ish ish ish apa...ingat rakyat bodoh macam lembu ke....syabasssss kaki kepada kaki bodekkkkk dalam Parti Kangkang Rosakk (PKR)
Mamu21

Anonymous said...

anon pencacai umno yang terlebih sedut kentut Ro$mah baru buat kenyataan

Anonymous said...

Selepas ini UMNO bikin isu agama!

Anonymous said...

ingat ALLAH = Beriman

U=untuk
M=Melayu
N=No
O=lu cari la sendiri