Sunday, September 18, 2011

Pru13: Jika Umno tumbang bermakna tumbang juga Penjajah, Komunis, Yahudi Dan...

Oleh: Tok Janggut

Mengapa UMNO dan pencacainya begitu takut dengan Mat Sabu? Mereka menggelabah, panas dan cemas adalah tidak lain adalah kerana tembelang dan penipuan mereka terhadap sejarah kemerdekaan negara sudah mula terbongkar dan diketahui oleh rakyat.

Kini mereka berhempas pulas menggunakan apa saja alat dan pihak yang boleh menutup tembelang mereka itu juga dengan cara menipu dan memutarbelitkan sejarah kemerdekaan. Tetapi makin mereka cuba menafi dan menutup tembelang mereka, makin banyak yang terbongkar.

Mereka cuba untuk mengaitkan pembangkang dengan penjajah (British), dengan komunis dan dengan Yahudi tetapi semuanya memakan diri kerana dengan pembongkaran sejarah kemerdekaan sebenarnya telah membukti dan menunjukan bahawa UMNOadalah barua, talibarut dan bekerjasama dengan penjajah, komunis dan Yahudi/APCO.

Ketiga-tiga pihak inilah yang telah menghancurkan maruah negara. Merompak hasil negara, mengkucarkacir keselamatan dan keamanan negara, memporakporandakan kehidupan rakyat dengan kerjasama dan sokongan UMNO sejak sebelum merdeka sehingga sekarang ini.

Dari apa yang telah , sedang dan akan berlaku akibat angkara UMNO, sebenarnya agama Islam, rakyat dan negara kita kini diambang kehancuran dan sangat merbahaya. UMNO tidak peduli semua itu kerana baginya ialah untuk mengekalkan kuasa. Bekas penjajah, komunis dan Yahudi/APCO akan digunakan sebagai perancang dan sokongan untuk UMNO menentang pihak pembangkang.

Segala tipu muslihat, paksaan, ugutan, rasuah, janjimanis, taburan wang akan dilakukan semata-mata untuk mengaburi mata rakyat yang hatinya telah layu dan buta.

Persolanya, apakah rakyat terutamanya orang Melayu ingin terus membiarkan UMNO melakukan semua ini tanpa memikirkan bahawa dan bencana yang bakal menimpa nanti? Apakah dengan kain pelikat dan wang RM300 itu sebagai nilai maruah dan kedaulatan bangsa, agama dan negara harus di perjudikan?

Apa yang wajib dilakukan sekarang ialah rakyat terutamanya orang Melayu mesti bangkit dan bersuara agar UMNO ini diharamkan untuk selama-lamanya kerana UMNO sangat merbahaya dan adalah merupakan latibarut dan barua bekas penjajah, komunis dan Yahudi yang bercita-cita hanya untuk menghancurkan aqidah dan akhlak umat Islam disamping merompak hasil; negara yang akan mengakibatkan rakyat bakal menjadi papa kedana dan merempat kelak.

Oleh itu, Pastikan UMNO ditumbangkan dalam PRU13 akan datang kerana jika UMNO berjaya ditumbangkan bermakna penjajahan, fahaman komunis, agenda Yahudi, penipuan, kemungkaran, kezaliman dan kesesatan akan turut sama tumbang dan hancur bersama UMNO.

Jangan sekali-kali terpedaya dengan penghapusan ISA oleh UMNO itu. Mereka terpaksa lakukan kerana bimbang akan di ISA kan jika Pakatan Rakyat berkuasa kelak. Oleh itu, untuk keselamatan diri dan puak-puak mereka, adalah lebihbaik mereka hapuskan ISA terlebih dahulu agar ianya tidak dapat digunakan oleh Pakatan Rakyat jika berkuasa kelak terhadap semua pemimpin UMNO.

Yang paling meloyakan ialah apabila ada pula penjilat barua penjajah ini mencadangkan agar Mat Sabu diusir atau ditarik kerakyatanya. Siapa mereka ini, apa hak mereka untuk mencadangkan semua ini.

Perlu diingatkan, jika ada syor atau cadangan untuk menarik balik taraf kerakyatan atau mengusir mana-mana rakyat supaya keluar dari negara ini, golongan atau manusia yang layak dan yang sepatutnya diusir dan dibatalkan kerakyatanya ialah puak-puak UMNO, penyokong dan ahli-ahli UMNO.

Mereka inilah sebenarnya yang telah merosakan negara, mencemarkan Islam dan merompak harta negara sama seperti penjajah dulu. Puak UMNO bukan saja tidak layak duduk dibumi Malaysia ini bahkan mereka tidak layak berdiri dan berpijak di keseluruhan bumi Allah ini.

Jika ingin di "ISA" kan Mat Sabu, sebenarnya semua pemimpin dan pengampu UMNO itulah yang sewajarnya disumbatkan dalam ISA.
Namun begitu, oleh kerana jenis manusia tidak punya maruah dan tidak tahu malu, UMNO nampaknya terpaksa jugalah menyambut hari kemerdekaan "ala UMNO" demi untuk menyelamat dan menutup keaiban mereka yang semakin hari semakin pecah dengan kebusukan yang tidak mampu dihidu akan baunya itu lagi oleh rakyat yang selama ini tidur dan diuliti dengan mimpi indah yang dihidangkan oleh UMNO.

Oleh itu mana-mana orang Melayu yang beragama Islam yang menyokong dan mengundi UMNO sama sajalah seperti mereka menyokong dan mengundi Penjajah, Komunis dan Yahudi/Zionis. Orang yang beriman dan bertaqwa tidak akan melakukan ini semua terhadap musuh Islam, musuh Allah dan musuh Nabi ini. Kecuali golongan munafiq dan mereka yang sesat (istidroj).

Setelah penjajah, komunis dan Yahudi menjadi idola dan rakan sebantal UMNO, selepas ini siapa pula agaknya? Adakah makhluk di zoo akan menjadi rakan keempat UMNO pula? Kita tunggu dan lihat saja golongan yang sudah tidak diperlukan lagi berada di bumi Allah ini. Kemana mereka?

Ke hutan belantara atau terjun di "Bermuda Triangle"?
Kemana saja mereka, sejarahkezaliman dan penipuan mereka tetap terpahat dalam hati dan ingatan rakyat.

No comments: