Monday, January 23, 2012

AKHIRNYA!!! UMNO bersedia bantu Hasan Ali sediakan pentas untuk belasah PAS

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSFh665pZ4KjmNi1eaY_B4ewJOxE1rkL0WpnzMArqHTG82KFlE-VTaGzHdYLtZuOz3PWk0bS2IKikc4OEE0Mctww9FumXFg9_JOh1y8fexHpiSMwwJnd5EmmTraynrACuIi6z2dIjyAP4/s400/hasan-alia1.jpgKUALA LANGAT - Parti komponen Barisan Nasional (BN) diminta menyediakan ruang dan platform kepada bekas Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Dr. Hasan Ali untuk berceramah di Selangor bagi membolehkannya mendedahkan hakikat sebenar yang berlaku dalam Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, parti komponen BN tidak perlu gentar untuk menjemput bekas Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor itu, kerana beliau bukan lagi ahli mana-mana parti pembangkang.


"Hasan dipecat daripada Pas, maka beliau kini bebas untuk berceramah di mana-mana sahaja dan UMNO mengalu-alukan jika beliau ingin turun ke Kuala Langat.
Pemuda PAS Wangsa Maju

"Apa yang pasti, beliau akan berceramah atas tiket pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan bukannya ahli parti pembangkang," katanya.

1 comment:

Anonymous said...

elok la tu.....
sediakan pentas atas tiket BN, buat di stadium merdeka ke, stadium bukit jalil ke, hebahkan ke seluruh Malaysia....
jemput sama sebagai penceramah jemputan tu Zul Kulim, Ezam, Umi Hafilda, Ibrahim Ali, dan semua katak2 yg dah join UMNO.....