Tuesday, January 10, 2012

FITNAH LIWAT TERBARU!!!! Mengapa Blogger Taiping Mali tak mengaku sahaja beliau diliwat Anwar?


Baru semalam Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Mohd Diah Zabidin membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan mendapatinya tidak bersalah selepas mendapati pihak pendakwaan gagal membuktikan kes ini tanpa keraguan hari ini muncul pula fitnah yang baru..

Hari ini Blogger Pro UMNO menyiarkan paparan skrin yang mengandungi pengakuan seorang pemuda Indonesia kononnya beliau pernah diliwat oleh DSAI.

Apa yang kononnya ditulis oleh Yuli Arianto seperti yang dipaparkan dalam Blog Pro UMNO itu ialah “Anwar tu pandai rayu sesiapapun hingga orng lena dibuatnya.. bukan je saifil jadi mangsanya.. saya pun dah kena liwat oleh ianya..”

Apa yang tak kena?..

Ada ke orang Indonesia lenggok bahasanya bunyi macam tu?

Kalau setakat wujudkan akaun palsu, letakkan gambar pemuda "ganteng", kemudian mengaku diliwat oleh DSAI, tidak payahlah!

Menurut DCM paparan skrin ini sedang berlegar-legar di blog pencacai UMCO yang tidak pernah tahu jalan untuk bertaubat. Gambar di bawah di salin oleh beliau dari blog pencacai dari Taiping.

Yang menariknya.. ada juga pembaca Blog tersebut yang jelas tahap intelektualnya setaraf ternakan di pusat Fidlot Negara menyokong fitnah itu..

Kepada Blogger UMNO yang menyebarkan fitnah tu.. sudah-sudahlah sedara.. dengar cerita dulu dah kemalangan, nasib baik tak mampus!

Takkanlah nak mati dalam keadaan macam hakim yang bersekongkol dengan fitnah liwat yang pertama dulu kot?? Mati dalam keadaan kedua-dua belah kakinya kudung akibat di potong..

Siapa tahu Rahim Noor di mana sekarang??


ASD

Dah nak sangat fitnah Anwar liwat. Kenapa nak guna gambar mereka yang tiada kena mengena. Dulu ambil gambar gadis Cina luar negara fitnah dicabul anak Guan Eng.

Sekarang ambil gambar tah sapa-sapa buat fitnah terbaru. Kenapa Blogger UMNO Taiping Mali tak mengaku sahaja beliau diliwat Anwar.
Admin

3 comments:

Anonymous said...

kali ini ia akan diPANAH PETIR pulak, atau anak atau isterinya akan dirogol. berwaspadalah kau. AMIN

jusoh che long said...

walaupun dia langsung tidak kreatif berbohong tetapi dia tak berhenti dari berbohong.
inilah satu2nya kehebatan Blogger Taiping Mali

Anonymous said...

Anak dia pon sma ja prgai celaka bpak borek ank rintik bodoh pnya taipingmali