Monday, January 2, 2012

KETUA BLOGGER UMNO FITNAH UST. AZHAR IDRUS!!! Baca jawapan Ust. Azhar Idrus terhadap fitnah Tun Faisal

Jika sebelum ini Blogger UMNO AzmyKelana menuduh Ustaz Azhar Idrus membawa ajaran sesat di malam tahun baru

Rupanya, keberanian Blogger UMNO memfitnah Ulama telah dilakukan oleh Pengerusi Blogger UMNO Tun Faisal. Tanpa mereka takut akan dosa fitnah terhadap ulama

Dibawah ini dipaparkan fitnah dan penghinaan Ketua Blogger UMNO Malaysia Tun Faisal terhadap Ustaz Azhar Idrus. Baca di bawah...Admin

Gaya ustaz pemaki hamun dengan motor besar #DapGantiPas



Gaya hidup pemimpin Pas hari ini. Hebat! Tidak termasuk Mercedez Benz dan pelbagai kereta mewah lagi. Bezanya mereka bijak berpura-pura di depan pengikut masing-masing. Yang di bawah - gambar motor-motor besar yang dirakam semasa Pilihan Raya Kecil Manek Urai. Pengikut Pas masih ingat pemimpin mereka tidak korup, tidak main perempuan dan tidak main isteri orang. Silap-silap ada pemimpin Pas yang sebijik macam Anwar juga, depan sapu, belakang pun sapu. tun faisal dot. com

Namun, Ust. Azhar Idrus tidak seperti Blogger UMNO yang tidak ada akhlak. Baca jawapan Ust. Azhar Idrus terhadap tuduhan Tun Faisal...

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/392267_242724089133444_202752153130638_597730_1344876038_n.jpg



18 comments:

ijoks2009 said...

Dah tak ada modal le tu,bergambar naik motor besarpun jadi isu,haram kah bergambar atau memiliki motor besar.Bukan motor Ustaz pun,pinjam ambik gambar je.

Kalau betulpun tak salah ustaz beli motor besar kalau dia mampu dan tak guna duit haram.Blogger bangang,yang KM sarawak sampai pakai keta mewah berderet harga berjuta tu tak pula di pertikaikan dari mana dapat duit.

Laknat Allah bagi yang memfitnah ulamak.

Anonymous said...

camne dia tak bengang ngan ulama...dia makan duit haram puluh tahun pun tak mampu nak beli mercedes tapi ulama dapat sumber halal 3 ke 4 tahun dah mampu beli BMW.

drp pemuda ampang.

Yong said...

Kalau tak guna duit haram, nak naik motor besor ke, helikopter ke, takde dalam Islam kata tak boleh. Tapi lain kes kot guna duit haram atau guna duit cukai rakyat untuk kepentingan sendiri dan parti. Itu baru haram! Memang bingai!

Anonymous said...

Rasulullah keturunan Arab. Puak-puak Arab Quraisy musyrikin jugalaj yang mengancam dakwah baginda.
Kat Malaysia, tok guru, alim ulama Melayu yang membawa risalah Rasulullah saw turut ditentang dihalang oleh Melayu juga. JADI, APA BEZANYA?.

Anonymous said...

bloger ni memang bangang, ustaz azhar ni ramai peminat apasal lu dengki ke. lu ampu umno takkan tak dapat mercedes satu bodoh

garagaikareng said...

Memang bloger bangang, kalu peminat ust azhar sedekah sorang rm1 setiap kali kuliah pun dah cukup, lebih daripada tu ust boleh pakai, bukak mata besak-besak bloger bangang woi, tolong kira kehadiran setiap kali kuliah ust azhar, bukan setakat rm1, rm10 bahkan lebih lagi pun kami berani keluarkan untuk meneruskan perjuangan rasulullah demi menegakkan agama Allah, kau tak takut ke dgn balasan akhirat nanti, wahai bloger haramjadah. Bertaubatlah sebelum ajal tiba.

Anonymous said...

org pnh tnya ust... cmna ust bleh bli keta mewah.... xkn ust beli cash utk elak riba.... ust azhar jwb dia x dikenakan riba oleh sbuah bank kerana ketua pengarah bank tersebut buat kluar ust dari prosedur biasa... prosuder biasa riba lah... ust just perlu bayar hrga asal kereta... x perlu byar bunganya.... (bunga pn x apatah lg curi duit rakyat...)

Anonymous said...

NAMA BLOGGER = TUN Faisal

APA MAKNANYA TUN?

T = TAHI
U = UMNO
N = NAJIB

APA MAKNA FAISAL?

F = FITNAH
A = ADALAH
I = IKUTAN
S = SYAITAN
A = AKU
L = LAYANNNNNNNNN.....

Ini adalah kepada Tun Faisal yang bodoh macam lembu tu lahh...

Kepada Faisal yang lain ... no worries and don't be offended.. no pun intended....

TUN RAZAK

Anonymous said...

bodohnye blogger, nanti ak hack ko punya blog letak gambar bogel baru tau

Pas Cawangan Kampung Pulau Kerengga said...

http://pascawanganpulaukerengga.blogspot.com/2012/01/fitnah-ustaz-azhar-lagi-pendedahan.html

Pendedahan tentang fitnah Tun Faisal yang failed!!

akmal said...

cadangan: kita semua takyah reply apa2.. nnt salah reply jadi berdosa, fitnah dll.. lebih baik kita diam + bersabar saja.. doa bnyk2 kat Allah, guna senjata yg hebat nih.. mcm ustaz azhar ckp, biar je la.. huhu

Jen power said...

Rasululullah memiliki kuda terbaik di zaman baginda...apa maw kecowh bro? Allahuakbar!

Nazaruddin si Hamba Allah said...

Aku sedih sebab ada jugak generasi Kolej Islam Kelang (KIK) atau sekarang dikenali sebagai Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS) mempunyai akhlak dan pemikiran yang tak beradab & rendah macam ni. Tun Faisal tu dulu dari KIK sesi 1987-88. Semoga Allah SWT memalingkan kembali hati beliau ke arah landasan yang benar. Amin.

Anonymous said...

nasib la ustaz... sekarang ustaz dipuji segala macam...sikit hari nanti jika ustaz tersalah cakap sikit macam ustaz kazim dan dr hassan ali, pasti ustaz pun akan menerima nasib yang sama macam mereka...kahkahkah

Anonymous said...

Puak Umngok nie selalu ikut perangat Dajjal.. Taubat la selagi masih ada peluang.

Anonymous said...

Saya menyeru Tun Faisal dan makhluk2 yang sewaktu dgnnya... hentikanlah perbuatan yg dimurkai Allah & Rasul sesungguhnya hidup ni didunia ini bukan selamanya .... Bertaubatlah saudara2 ku sumer... sebelum terlambat.

Anonymous said...

Hari nii dia nampok RMRMRMRM..., sbb tu dia dok sdar. Esok2 bla nampok kain kapan dan lubung kubur sdorlah dia gamoknya. Jangan sdar bila doh masuk dalam lubang kubor doh lah....Dok terjawab soalan kubur nanti..

Anonymous said...

Nak susah apa. Kita pakat ramai-ramai sholat hajat doakan kalau itu fitnah yang dilakukan dengan sengaja tanpa bukti yang sahih, doakan si pemfitnah ini mampus dilanggar lori taik.Nyawa kita tak panjang. Bila ramai-ramai dah doakan begitu InsyaAllah tak lama lagi k.j.l lah tu