Friday, February 3, 2012

DEMO LAGI DI PENANG!!! Betul ka Ghani Jiman angkat bendera PAS, bila masa Ghani Jiman jadi ahli PAS?


Ini adalah gambar-gambar dari blog-blog penyokong UMNO di Pulau Pinang, menurut tuan punya blog demo ini telah berlangsung dihadapan Masjid Kapitan Keling selesai solat Jumaat tadi..


Tujuan demo yang dianjurkan kononnya oleh beberapa NGOk yang kebanyakkan ahlinya terdiri daripada ahli PAS kononnya .. itu adalah untuk membantah sokongan Anwar terhadap Negara haram Israel.

Lagi tulis tuan punya blog tu..

"Salah seorang daripada jurucakap demo tersebut yang juga merupakan ahli PAS mengecam tindakan bangsat Anwar Ibrahim yang menyokong yahudi san Israel. Tindakan Anwar juga telah menjatuhkan nama baik Malaysia iaitu sebagai sebuah Islam yang dihormati di seluruh dunia..

Mereka menyeru seluruh rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu dan Islam supaya membuka mata dan lihat betapa celakanya Anwar dengan permainan politiknya yang kotor dan hina. Anwar Ibrahim mesti ditolak demi menjaga kesejahteraan Islam di bumi Malaysia dan juga di mata dunia..."


Kalau setakat pakai jacket PAS dah mengaku Ahli PAS.. ha..ha..ha.. budak-budak bolehlah diperbodohkan.. itupun bukan semua..


Bagi aku .. ini adalah demo sekumpulan manusia yang telah berjaya diperbodohkan oleh Media Tunggangan UMNO, kerana mereka hanya percaya apa yang disiarkan oleh media tunggangan UMNO dan tidak tahu untuk mencari berita alternative..

Lagipun.. siapa tak kenal Mamak yang pakai baju warna chocolate tu..


Jika dikatakan Anwar perlu ditolak kerana menyokong yahudi Israel kononnya.. dan Anwar juga perlu ditolak kerana telah telah menjatuhkan nama baik Malaysia iaitu sebagai sebuah Islam yang dihormati di seluruh dunia kononnya..

Apa pula yang perlu kita lakukan terhadap sebuah Parti Melayu yang kebanyakkan pemimpinnya adalah terdiri dari Mamak yang telah membenarkan Pasukan Kriket dari Israel memasuki Malaysia?

Membayar sebuah firma Yahudi sebagai perunding untuk mereka?

Membenarkan kapal-kapal dagang dari Negara Yahudi itu berlabuh di Malaysia?

Manjadi rakan niaga yang ke lima terbesar buat Negara Yahudi itu?

Mengibarkan dengan megahnya bendera Negara Yahudi itu di bangunan mereka?

Dan baru-baru ini pula sekali lagi telah membenarkan Athlet dari Negara Yahudi itu memasuki Malaysia?

Jawapannya kuburkan terus Parti Melayu itu…

Buat pencacai UMNO tersebut.. aku nasihatkan.. cuba hang taip ‘UMNO dan Israel’ dalam Google.. lepas tu tekan enter.. hang bacalah semua yang ada tu.. kebanyakkannya disertakan bukti..

Tentang kenyataan Anwar tu pulak.. carilah dalam The Wall Street Journal.. jangan cari dalam Utusan pulak!!

Janganlah kerana benci terhadap Anwar hang perbodoh diri sendiri.. orang kata ‘BIAR BUTA IT.. JANGAN BUTA PERUT’..ASD

5 comments:

Anonymous said...

Kalau Hafiz Nordin tak ada, aku tak percaya tu adalah orang Pas.

Anonymous said...

pencacai ni la yg hantaq kek bentuk tahi kt komtar tempoh hari... wakaka hari ni menyamar jd org pas pulakkkk

Anonymous said...

Utk info Ghani Jiman ahli bersekutu PAS dan ahli tetap umporno mcm warga Tamil Naidu tapi PR 1 Malaysia, lebih kurang camtu lah..... Malaysia Boleh lah katakan....

taubatNASUHA said...

niilah geng2 bongok..jenis manusia yg bebal..

Hamdan Rukun said...

HE! HE! HE! HANGPA TAKUT SUNGGUH KAT GUAN ENG NOOO!!