Sunday, April 8, 2012

BERITA BENAR!!! Selalu sangat belasah orang, akhirnya FRU kena belasah

dua penyokong Sarawak bertindak liar memukul anggota FRU di Stadium Negeri, malam tadi



Anggota Fru parah selepas dibelasah oleh penonton dalam perlawanan Sarawak menentang Kelantan, malam tadi

http://www.cikgubadarudin.com/2012/04/penyokong-sarawak-belasah-fru.html

11 comments:

Anonymous said...

Nak tunjuk samseng. Amekkk kau....

Unknown said...

Anda bersuka ria bila seorang insan dipukul hanya kerana menjalankan tugas mencari rezeki yang halal..hanya kerana pemikiran politik sempit..harap muhasabah diri anda..

Unknown said...

Anda bersuka ria bila seorang insan dipukul hanya kerana menjalankan tugas mencari rezeki yang halal..hanya kerana pemikiran politik sempit..harap muhasabah diri anda..

Anonymous said...

baik sangat bah. itu la jgn suka belasah orang yg tak salah. bah tau ka samseng yg belasah fru tu penyokong kuat parti taib mahmud.

Suparman said...

Tuhan maha kaya ,tu lah lain kali jangan pukul orang yang tak salah ya....haa apa macam rasa awak lak kena pukol....sakit tak? Macam tu la rasa bila awak pukul orang yang tak salah.Kan Allah tu maha kaya dan adil.........

Anonymous said...

Bila yang tak bersalah jadi mangsa, kita akan terasa kesakitannnya.Tak kiralah FRU atau Rakyat Prihatin yang di pukul kita tetap terasa sakitnya.

SB said...

Kira ok la sbb masih lagi bernyawa...jgn kita lupa, pada 9 julai 2011 seorang peserta BERSIH 2.0 juga seorang pesara kerajaan telah meninggal dunia selepas perhimpunan aman itu diganggu oleh pasukan polis FRU...menurut jurucakap pihak polis, Allahyarham Baharuddin meninggal dunia akibat serangan jantung namun berdasarkan laporan perubatan, arwah tulang rusuk dan tulang kakinya dilaporkan patah serta beberapa batang giginya turut patah...kami tidak sesekali akan melupakan kejadian yg menimpa arwah yg juga pejuang ulung yg sanggup megorbankan nyawa demi tanahair. Al-Fatihah...

Anonymous said...

sesekali Polis harus di ajar dgn buku dan ruas baru boleh mendatangkn kesedaran. .nk harap pak menteri umno untuk menegur pasukan bawahan pimpinannya jgn harap lah tapi kalau melibatkn diri atau puak mereka siaplah ko rakyat. .apapun biar jadi pengajaran kepada polis yg menujukkn teladan samseng pd rakyat.supaya kuasa yg dipinjamkn tuhan boleh dibagi sama rata pd rakyat seketika.

Anonymous said...

jalankan tugas ikut SOP bukan ikut arahan UBN ... dalam soal tindakan adakah ia dilakukan secara adil pada semua pihak..... hak rakyat dicabul konon hak pemerintah untuk arah sesiapa bunuh rakyat.. apa cer.. kalau terima arahan yg bertentangan dengan SOP atau cabul hak rakyat wajib dibantah bukan ikut membabi buta je... kalau rakyat bertindak ikut suka tak boleh.... rezki hanya halal kalau tak ambik hak orang lain atau rogol hak orang lain... polis kita bukan jaga hak rakyat tapi hanya kepentingan UBN dan kepentingan pribadi jabatn keselamatan.... biar rakyat mati asal mereka senang.... pi rah.... pastikan reformasi dalam semua jabatan kerajaan bila kita memerintah bulan Jun ini... InsyaAllah...Ab-Mt

Anonymous said...

hurmm tu lah....pukul orng tanpa siasat..kan dah kena..masa fru tu kna blsah aku pun ada kat situ gak....2 orng lelaki tu tak salah..sebb..fru tu tuduh yang baju merah baling mercun..tanpa soal siasat terus memukul dengan kayu..kalo korng pun mesti marah gak..tanpa soal siasat terus dipukul guna kayu...las2 sombeng terus..fru tu

Anonymous said...

HE HE HE...pueeehhhh hati den..he he..puuueeeehhhhh hati