Monday, April 30, 2012

POLIS GANAS!!!! Anak ADUN PR dibelasah 60 polis, kepala berdarah...

Sdr Munir anak kepada Adun Sg Bakap YB Ustaz Maktar teruk dibelasah dan dipukul polis apco yang bagaikan anjing sundal gila kelaparan setelah mereka mendapat berita palsu kononnya seorang anggota polis mati dipukul oleh demontran BERSIH.

Beliau ditangkap di stesen LRT berhampiran SOGO ketika mahu pulang jam 6.25 petang. Tiba-tiba kira-kira 60 polis apco meluru bagaikan anjing sundal gila kelaparan terus menangkap dan memukulnya dari SOGO hingga ke Dataran Merdeka.


Beliau dipukul, dibelasah, disepak, ditendang, diterajang bagaikan bola serta dimaki hamun oleh polis apco yang seperti anjing sundal gila kelaparan mengamuk seminggu tak makan.


Antara maki hamun cacian kata-kata kesat polis apco yang masih terngiang-ngiang ditelinganya adalah "kenapa ikut Ambiga?" "Melayu bodoh" malah yang lebih menyedihkan polis apco turut menghina sunnah Nabi iaitu janggut, kata polis apco "janggut macam bulu p**i"


Setelah puas memukul dan maki hamun polis menangkap dan akhirnya sdr Munir dibebaskan pada pukul 1.45pagi.


Kemudian beliau menerima rawatan di HUKM sekitar jam 2.30 pagi.


Sdr Munir berkata "Apa yg berlaku pada saya terlalu sedikit jika nak dibandingkan dgn rakan2 lain. Tetapi ianya tidak mampu melunturkan semangat saya untuk menumbangkan kerajaan zalim & korup yg menggunakan polis utk terus berkuasa. Kerana perjuangan ini bukan utk diri sendiri, tetapi utk generasi akan datang" ujarnya dengan penuh semangat melalui BBM.


Katanya lagi "Depa mungkin terlepas di dunia, tapi tidak akan terlepas di akhirat"


Beliau tidak patah semangat malah bertambah semangat untuk terus berjuang membenam rejim zalim umporno dan b-end. Lawan tetap Lawan.


* berita ditulis dari katil wad 407 KPJ -
Din Sharpshooter *

4 comments:

GENERATE DUIT HALAL said...

BUDAKBOY

Ditangkap jam 6.25 petang?? Apa teruk sangat ni?? Tak kan Polis tak der SOP kot?? Mana boleh main tangkap dan belasah je.

Ni kes teruk.. Polis tangkap orang baik??

Saya percaya kisah ni 110 peratus sebab anak perempuan saya yang dah bersurai pun masih ditembak gas pemedih mata. GILA ni. Mana Standard Operating Procedure (SOP) Polis?? Mana Rules of Engagement (ROE) Polis??

Anonymous said...

padan muka Anjing2 BerSit patut kena balun kaw2 baru berbaloi datang demo kan gitu!!!!!!!

Anonymous said...

Tau tak polis tu dah 3-4 ari tak tidok dok stambay. Perhimpunan kimak punya pasal. kalau aku pun balun kaw2 punya pada BerSit Yang buat hal. Lu fikir la sendiri!!!!!

Anonymous said...

komen pencacai umporno yang pengecut , berani di belakang bontot polis.