Tuesday, April 24, 2012

TERKINI!!! Dataran Merdeka ditutup bukti kerajaan Najib UMNO takut kebangkitan rakyat


Aik?

Dorang tutup dataran merdeka beb.

Dorang pagar dengan pagar besi, pita kuning dan benda alah kotak2 tue. Apa ke nama dia tah aku tatau. Maksudnya disini pada 28 april nanti kena rempuh arh ke lokasi tersebut kalau nak duduk dan bantah. Alamak aii.. tak boleh nya nak bantah elok2. Kasi arh chance weh. 

Aku tak pasti samada seluruh kawasan dataran merdeka akan di pagari ataupun hanya tempat perkhemahan jek yang telah dipagari. Sapa2 yang berada di lokasi or berhampiran boleh larh tolong tinjau2kan suasana dan inform kat kami disini.

Alamak aiii.. tak sangka DBKL semakin lama semakin tegas. Mungkin sebab nak dekat2 BERSIH kot.. adoiii.. ari tue hishammuddin cakap lain.. sekarang lain pula tindakan nya.. apa citer seme neh beb?

Harus di ingat dataran merdeka harta awam bukan hak sesiapa pun. Dengar citer mdc pernah anjurkan program kat situ.. so program mcd = bertaraf nasional ka beb? Sapa2 ada info pasal neh tolong bagi detail sat.. Nak tunjuk kat orang betapa bias nya layanan mereka terhadap bersih.

Ameno : Depa buat macam bersih 2 larh neh.. 

4 comments:

Anonymous said...

Salam Bro,pada pandangan saya,dia tutup bukan kerana takut tetapi ia menyusahkan dan merugikan banyak pihak.Cubalah saudara fikirkan.Satu lagi yang terlibat rasanya majoriti adalah melayu.Kaum-kaum lain hanya segelintir saja atau buat syarat.Takakkanlah saudara tak nampak.Kesian melayu.Saudara kutuk,keji dan hina bangsa sendiri.

cucukerinci said...

anon 00.45...hang jgn jadi bangang....perhimpunan ini tidak akan diadakan jika SPR terus buat kerja menipu utk menangkan umno BN dlm pru13....hang dok je dirumah..

cucukerinci said...
This comment has been removed by the author.
otaklunyai said...

kalau dah spesis bangang memanglah gitu... kita bantah nak selamatkan generasi negara yg akan datang... kalau tidak sekarang bila lagi... tindakan bangsat2 amno laknat ni dah melampau.. mudah2han kali ini penyamun2 ni kena... ada yg berumah kat lokap le gamaknya... yg bunuh anak org ada, rogol anak org pun ada... yg dah rogol dan bunuh pun ada... itu sume calan duduk jel... Tungguuuuu... kita lihat sapa yg kena...